Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
3465Umowa o wsparcie realizacji zadania publicznego pod nazwą: "Interwencje w terenie: Odławianie kotów wolno żyjących do zabiegów sterylizacji/kastracji"Fundacja na rzecz Zwierząt " Serce na łapce"39 873,08 zł15.09.201615.09.2016
31.12.2016
6/GKiOŚ/2016
3464Zakup odzieży sportowej w ramach darowizny od Fundacji Energa w Gdańsku dla wychowanków byłego Centrum Administracyjnego Placówek Socjalizacyjnych "Mój Dom Moja Przyszłość" w Słupsku.Athletica, Słupsk11,00 zł14.09.201614.09.2016
22.09.2016
RZP.VI.2600-6.322.2016
3463Zakup materiałów profilaktyczno - edukacyjnych w ramach Ogólnopolskiej Kampanii "Alkohol niszczy".Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych, Poznań1 890,00 zł14.09.201614.09.2016
26.09.2016
RZP.VI.2600-6.319.2016
3462Zakup farby w związku z realizacją inicjatywy lokalnej pn. "Remont sali szkoleniowej w budynku przy ul. Sienkiewicza 19 stanowiącym własność Miasta Słupska - w formie wspólnej realizacji zadania publicznego".Castorama, Słupsk78,40 zł14.09.201614.09.2016
22.09.2016
RZP.VI.2600-6.320.2016
3461Zakup farb w związku z realizacją inicjatywy lokalnej pn. "Remont sali szkoleniowej w budynku przy ul. Sienkiewicza 19 stanowiącym własność Miasta Słupska - w formie wspólnej realizacji zadania publicznego".Fimal, Słupsk166,70 zł14.09.201614.09.2016
22.09.2016
RZP.VI.2600-6.321.2016
3460Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Kwartał zabudowy w rejonie ul. Długiej w Słupsku - Zagospodarowanie podwórka pomiędzy ul. Długą i Ogrodową wraz z przebudową obiektu na potrzeby Domu Sąsiedzkiego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na etapie realizacji. Zadanie pn. Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska.Studium Sp. z o.o Warszawa258 047,90 zł14.09.201614.09.2016
2.01.2017
17/I/271-36/2016
3459Umowa na powierzenie realizacji zadania publicznego pod nazwą: "Krok ku zapobieganiu bezdomności, program sterylizacji suk na terenie Miasta Słupska.Stowarzyszenie "Straż Ochrony Zwierząt"30 000,00 zł14.09.201614.09.2016
31.12.2016
5/GKiOŚ/2016
3458pokrywanie kosztów opieki i wychowania przedszkolnego dzieci spoza terenu Gminy Słupsk.Gmina Słupsk459,99 za jedno dziecko12.09.20161.09.2016
31.12.2016
1/PP/2016
3457Zmiana terminu zakończenia prac projektowych, zadanie pn. "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Wita Stwosza 2,3 (boisko i plac zabaw) - Słupski Budżet Obywatelski 2015PSBUD Wałdowo SzlacheckieAneks zmienia tylko termin zakończenia prac projektowych12.09.20165.09.2016
25.11.2016
Aneks nr 2
3456Udział pracownika w szkoleniu pn. " Nowe i rekomendowane działania w zakresie profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii", które odbędzie się w dniach 25-28.09.2016 r.Studio Profilaktyki Społecznej, Kraków890,00 zł12.09.201612.09.2016
28.09.2016
RZP.VI.2600-6.311.2016
3455Zakup 3 szt. kart kryptograficznych.UNICARD, Kraków360,00 zł12.09.201612.09.2016
19.09.2016
RZP.VI.2600-6.316.2016
3454Zakup wyposażenia do WC.OBI, Kobylnica130,00 zł12.09.201612.09.2016
15.09.2016
RZP.VI.2600-6.313.2016
3453Usługa notarialna - Pełnomocnictwo dla Pana Marka Biernackiego, Zastępcy Prezydenta Miasta Słupska do reprezentowania Miasta Słupska na Zgromadzeniu Wspólników nowo powołanej spółki "Trzy Fale".Kancelaria notarialna Paweł J. Dworczyński, Słupsk137,00 zł9.09.20169.09.2016
12.09.2016
RZP.VI.2600-6.314.2016
3452Zakup 55 opakowań węgla drzewnego - na potrzeby organizacji wydarzenia pn. "Kulturalne Grillowanie z Czarnymi".OBI, Kobylnica300,00 zł9.09.20169.09.2016RZP.VI.2600-6.315.2016
3451Zakup owoców, warzyw i bakalii w terminie od 09.09. - 31.10.2016 r. - na potrzeby Samodzielnego Referatu Obsługi Kierownictwa.Biedronka, Słupsk300,00 zł9.09.20169.09.2016
31.10.2016
RZP.VI.2600-6.312.2016
3450pokrywanie kosztów opieki i wychowania przedszkolnego dzieci spoza terenu Gminy SłupskGmina Słupsk734,98 za jedno dziecko8.09.20161.09.2016
31.12.2016
2/PN/2016
3449Aneks do umowy sprzedaży energii elektrycznejPGE Obrót S.A.3 478 474,68 zł8.09.20168.09.2016
31.12.2016
Aneks Nr 8
3448Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla: Hali sportowej oraz drogi dojazdowej do hali. zadanie pn. "Budowa hali sportowej".Pas Projekt Sp. z o.o Nadarzyn776 991,00 zł8.09.20168.09.2016
15.02.2017
19/I/271-38/2016
3447Udział dwóch pracowników Wydziału Centrum Obsługi Mieszkańców UM w Słupsku w szkoleniu pn ,,Rejestracja pesel i RDO w aplikacji Źródło".Firma Szkoleniowa BB Bartosz Bronowicki ul. Parafialna 67B/10 , Wrocław658,00 zł7.09.201629.09.201671/2016
3446Udział pracownika Wydziału Księgowości UM w Słupsku w szkoleniu pn.,,VAT 2016/2017 od podstaw dla sfery publicznej (urzędy, szkoły, zakłady i jednostki budżetowe), centralizacja VAT 2017, jednolity plik kontrolny (JPK), ,,prewspóczynnik"".Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C., ul. Gen. Dąbrowskiego 40/1, 65-021 Zielona Góra199,00 zł7.09.201613.09.201665/2016

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek