Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Podstawa prawna:
Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy Prawo Telekomunikacyjne (DU z 21.12.2012, poz. 1445), który dostosował polskie przepisy do dyrektyw unijnych 2009/136/WE i 2009/140/WE.

Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
9225Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnejKancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Furmanowicz19 207,08 zł18.12.20231.01.2024
31.12.2024
Umowa o świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2024 roku
9224Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnejKancelaria Radcy Prawnego Maria Nałęcz-Bachurska19 207,08 zł18.12.20231.01.2024
31.12.2024
Umowa o świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2024 roku
9223Świadczenie nieodpłatnej pomocy prawnej, edukacji prawnej oraz mediacji w punkcie nieodpłatnej pomocy prawnej dla społeczności Słupska w 2024 r.Słupskie Biuro Porad Obywatelskich67 189,98 zł18.12.20231.01.2024
31.12.2024
ZKO.OU.3037.2.2023
9222Świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego dla społeczności Słupska w 2024 rokuSłupskie Biuro Porad Obywatelskich67 189,98 zł18.12.20231.01.2024
31.12.2024
ZKO.OU.3037.1.2023
9221Przedmiotem umowy jest wykonywanie zdalnych prac informatycznych związanych z Systemem Sterowania Ruchem Interesantów, a w szczególności:
- świadczyć usługi związane z rozwojem Systemu Kolejkowego,
- świadczyć usługi związane z serwisem technicznym i pracami specjalnymi w zakresie zmian w programie, zmian nastaw, tekstów, priorytetów itp.,
- świadczyć usługi utrzymania Systemu Kolejkowego i usuwania awarii w ilości 10 roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy
iFLOW, ul. Żytnia 13 lok. 89, 01-014 Warszawa3 653,10 zł18.12.20231.01.2024
31.12.2024
3/COM/2023
9220Zakup kpl. garnków - na wyposażenie budynku SCOPIES (bieżące potrzeby organizacji pozarządowych)Terg S.A. ul. Za Dworcem, 77-400 Złotów500,00 zł14.12.202314.12.2023WiP-DKS.2600.12.2023.DS
9219Świadczenie usług teleinformatycznych.Softika S. C.2 000,00 zł13.12.20231.01.2024
31.12.2024
441/2023
9218Sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta Słupska przeznaczonych do sprzedaży - 1 szt. .FOTON OZE SP. Z O.O., ul. Korfantego 4B/11, 76-200 Słupsk369,00 zł13.12.202313.12.2023ZN.SN.7125.1.6.2023.AT
9217Przedmiotem umowy jest kompleksowe utrzymanie czystości na ul. Jaracza 5 siedziba Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami, Specjalisty BHP, Zespołu Audytu Wewnętrznego i Wydziału Centrum Obsługi Mieszkańców - Referat PrzedsiębiorcówEkoszop Krystian Iwanowski ul. Zygmunta Augusta 75/36, 76-200 Słupsk57 480,00 zł12.12.20232.01.2024
31.12.2024
AT.ZP.35/2023
9216umowa dotyczy świadczenia usług dzierżawy łączaOrange Polska S. A.3 000,00 zł12.12.20231.01.2024
31.12.2025
UM/00713848/2023
9215Umowa świadczenia usług telefonii stacjonarnej dla UM SłupskuOrange Polska S. A.43 400,00 zł12.12.20231.01.2024
31.12.2025
UM/00713844/2023 oraz UM/00713846/2023
9214Świadczenie usług telefonii komórkowej oraz zakup telefonów komórkowych.Orange Polska S. A.30 410,60 zł12.12.20231.01.2024
31.12.2025
861369271322 (AT.34/2023)
9213Dostęp do platformy zakupowejOpen Nexus Sp. z o. o.8 219,48 zł12.12.20232.01.2024
1.01.2025
SF/4157/11/2023 (AT.ZP.38/2023)
9212Dostawa artykułów higienicznych i narzędzi pracy dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.SIMBHP Sp. z o. o.48 633,33 zł12.12.20232.01.2024
31.12.2024
AT/30/2023
9211Świadczenie usług polegających na przeprowadzaniu badań i sporządzaniu na piśmie wspólnych opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu.Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med Jarosław Kaczmarek/ Robert Szałek - Specjalista Psychologii Klinicznej25 000,00 zł12.12.20232.01.2024
31.12.2024
75/ZISS/2023
9210Dostawa i montaż fabrycznie nowego zasilacza UPS dla Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz demontaż i przygotowanie do utylizacji istniejącego sprzętu.Usługi Elektroinstalacyjne Robert Bednarczyk36 777,00 zł11.12.202311.12.2023
27.12.2023
AT.RI.4/2023
9209licencja programu do kontroli obowiązku szkolnego, nauki i rocznego przygotowania przedszkolnego wraz z modułem do naliczania i rozliczania dotacji celowej przeznaczonej na wyposażenie szkół w podręczniki i materiały ćwiczeniowe na terenie miasta SłupskaKRAKFIN s.c.37 500,00 zł11.12.202311.12.2023
30.11.2024
AT.ZP.37/2023
9208Realizacja zadania publicznego "Prowadzenie działań służących budowaniu kompetencji społecznych osób dorosłych (nauczycieli mediatorów mediacji szkolnych) i młodzieży (mediatorów rówieśniczych)"Polskie Centrum Mediacji Odd. w Słupsku6 000,00 zł11.12.202315.11.2023
31.12.2023
Aneks nr 1 do Umowy nr 66/ZiSS/2023
9207Ogłoszenie w prasie lokalnej „Głos Pomorza”. Ogłoszenie o wykazie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych do oddania w najem.Polska Press Sp. z o.o ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa168,66 zł11.12.202318.12.2023ZN.6840.2.2023.MK
9206grawerowana blaszkaSport-Turystyka Radosław Kowalewski10,00 zł11.12.202311.12.2023
13.12.2023
E.116.2023.KDP

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek