Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
814Dotyczy zakupu artykułów gospodarczych.Fimal, Słupsk50,00 zł2.07.20142.07.2014
9.07.2014
A.RRB.II.2600-6.359.2014
813Dotyczy zakupu artykułów gospodarczychCastorama, Słupsk24,00 zł1.07.20141.07.2014
7.07.2014
A.RRB.II.2600-6.354.2014
812Zakup apteczki z wyposażeniem oraz ładowarki z akumulatorami.Castorama Polska Sp. z o. o .137,36 zł1.07.20141.07.2014
8.07.2014
A.RRB.II.2600-6.355.2014
811Dotyczy zakupu usługi w zakresie konserwacji urządzeń i instalacji SAP - sygnalizacji alarmu pożaru wraz z urządzeniami współpracującymi
w budynkach Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa nr 1 i 3.
Usługi elektroniczne Zdzisław Kawałek, Słupsk715,86 zł30.06.201430.06.2014
1.07.2014
A-RRB-I.2512.1-8.2014
810Dotyczy zakupu art. naprawczych.Castorama, Słupsk39,11 zł30.06.201430.06.2014
7.07.2014
A.RRB.II.2600-6.353.2014
809Dotyczy zakupu artykułów papierniczych.Taurus Trading, Wrocław720,00 zł27.06.201427.06.2014
6.06.2014
A.RRB.II.2600-6.350.2014
808Dotyczy zakupu artykułów remontowych.Komfort, Słupsk532,00 zł27.06.201427.06.2014
4.07.2014
A.RRB.II.2600-6.351.2014
807Dotyczy zakupu artykułów remontowych.Komfort, Słupsk530,00 zł27.06.201427.06.2014
4.07.2014
A.RRB.II.2600-6.352.2014
806Dotyczy rozszerzenia umowy serwisowej systemu KSAT 2000i o serwisowanie modułu "Gospodarka odpadami".COIG S.A.116 079,30 zł26.06.201427.06.2014
30.04.2015
I-VIII.032.7.2014
805Dotyczy zakupu usługi na usunięcie awarii urządzeń klimatyzacyjnych zlokalizowanych w Urzędzie Miejskim
w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (WI – pok. nr 9) .
INWESTMAT EKO, Słupsk713,40 zł26.06.201426.06.2014
27.06.2014
A-RRB-I.2512.1-7.2014
804Dotyczy zakupu artykułów gospodarczych.Castorama, Słupsk379,00 zł26.06.201426.06.2014
3.07.2014
A.RRB.II.2600-6.349.2014
803Administrator strony internetowej Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct - Słupsk.Damian Rosiak514,00 zł25.06.201425.06.2014
31.08.2014
GPM-ZSZ-II.2151.12.2014
802Dotyczy artykułów RTV.RTV Euro AGD, Słupsk44,99 zł25.06.201425.06.2014
2.07.2014
A.RRB.II.2600-6.347.2014
801Dotyczy zakupu ramek.Edmund Więckiewicz, Słupsk160,00 zł25.06.201425.06.2014
4.06.2014
A.RRB.II.2600-6.348.2014
800Realizacja zadania pn. „Kolonie letnie 2014 w Ostrowcu”.Caritas Parafii p. w. Najświętszego Serca Jezusowego, Słupsk4 000,00 zł24.06.201415.07.2014
10.08.2014
63/PA/2014
799Realizacja zadania w zakresie organizacji wypoczynku letniego z elementami profilaktyki dla dzieci i młodzieży.Młodzieżowe Centrum Kultury, Słupsk2 000,00 zł24.06.20141.07.2014
1.08.2014
62/PA/2014
798Organizacja wyjazdu na obóz sportowy z elementami profilaktyki uzależnień dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 w Słupsku.Szkoła Podstawowa Nr 2, Słupsk3 500,00 zł24.06.20142.07.2014
13.07.2014
61/PA/2014
797Dotyczy zakupu środków chemicznych.Agromax, Słupsk88,00 zł24.06.201424.06.2014
1.07.2014
A.RRB.II.2600-6.345.2014
796Organizacja wyjazdu młodzieży na obóz szkoleniowo – wypoczynkowy z elementami profilaktyki uzależnień
do Białego Dunajca.
I Liceum Ogólnokształcące, Słupsk2 500,00 zł23.06.201418.06.2014
27.06.2014
60/PA/2014
795Realizacja zadania pn. „Wypoczynek letni dzieci i młodzieży w tym osób szczególnie narażonych na działanie czynników ryzyka”.CARITAS PARAFII p. w. N.M.P. Królowej Różańca Świętego, Słupsk5 000,00 zł23.06.201428.06.2014
11.07.2014
59/PA/2014

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek