Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1018Zakup pucharów na XIX Turniej o Puchar Prezydenta Miasta Słupska.PHU Sport i Turystyka, Słupsk750,00 zł18.09.201418.09.2014
25.09.2014
A.RRB.II.2600-6.552.2014
1017Zakup 3 foteli biurowych.MebleExpo, Słupsk951,00 zł18.09.201418.09.2014
25.09.2014
A.RRB.II.2600-6.550.2014
1016Zakup artykułów do sprzątania.Castorama, Słupsk65,08 zł17.09.201417.09.2014
24.09.2014
A.RRB.II.2600-6.549.2014
1015Organizacja wyjazdu na uroczystość finałową Ogólnopolskiej Kampanii „Zachowaj Trzeźwy Umysł”, która odbędzie się w Warszawie w dniu 17 września 2014 r.Szkoła Podstawowa Nr 8, Słupsk1 000,00 zł16.09.201417.09.201467/PA/2014
1014Udział pracownika Urzędu Miejskiego w Słupsku w szkoleniu nt. "Sprawozdawczość budżetowa oraz sprawozdawczość jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych za III kwartał 2014 r. dla jednostek podległych jednostkom samorządu terytorialnego"Regionalna Izba Obrachunkowa, Gdańsk200,00 zł16.09.201430.09.2014OK-RO-II.2403.45.2014
1013Usługa oprawy dyplomów "Nagroda Prezydenta Miasta III stopnia".Edmund Więckiewicz, Słupsk120,00 zł16.09.201416.09.2014
23.09.2014
A.RRB.II.2600-6.546.2014
1012Przedmiotem porozumienia jest oddanie do bezpłatnego używania przez "Dającego w użytkowanie" pomieszczeń o łącznej powierzchni 119,57m2 w obiekcie Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 1 przy ulicy Rynek Rybacki 2 w Słupsku, będącego jego własnością, w których został rozmieszczony Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (WBiZK), Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego (MCZK).Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w SłupskuMiasto Słupsk ponosić będzie wszystkie ksozty funkcjonowania Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego oraz Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego określone w załączniku nr 1.15.09.201415.12.2014Porozumienie zawarte w dniui 15.09.2014 r.
10111) reprezentowanie Miasta Słupska w procesie wytoczonym przez Bank Gospodarstwa Krajowego, którego przedmiotem jest żądanie zwrotu dofinansowania udzielonego na podstawie Umowy z dnia 12 czerwca 2006 r. na realizację budynku składającego się z 36 lokali socjalnych,
2) reprezentowanie Miasta Słupska w ewentualnych negocjacjach z Bankiem Gospodarstwa Krajowego, których przedmiotem będzie polubowne rozwiązanie sporu.

1) 5 000,00 zł + należny podatek VAT - za sporządzenie zarzutów do nakazu zapłaty,
2) 5 000,00 zł + należny podatek VAT - za sporządzenie apelacji lub odpowiedzi do apelacji oraz przygotowanie wszelkich pism procesowych w postępowaniu przed Sądem II instancji,
3) 5 000,00 zł + należny podatek VAT - za sporządzenie skargi kasacyjnej lub odpowiedzi na skargę kasacyjna oraz przygotowanie wszelkich pism procesowych w postępowaniu przed Sądem Najwyższym,
4) 1 500,00 zł + należny podatek VAT - za udział w każdym posiedzeniu sądowym albo spotkaniu mającym na celu ugodowe rozwiązanie sporu, odbywające się na terenie RP.
Kancelaria Radców Prawnych Zygmunt Jerzmanowski i Wspólnicy sp. k.według stawki opisanej w przedmiocie umowy15.09.201415.09.2014Umowa Zlecenie
1010Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych na Słupskie Dni Gospodarki 2014, obsługę spotkania biznesowego z przedsiębiorcami z Białorusi oraz organizację Gali Konkursu Lider Promocji Słupskiej Gospodarki "Srebrny Niedźwiedź 2013"Agencja Promocji Regionalnej "Ziemia Słupska" Sp. z o.o5 000,00 zł15.09.201415.09.2014
3.10.2014
23/WIRM/U/2014
1009Zakup artykułów elektrycznych.Sepix, Słupsk489,17 zł15.09.201415.09.2014
22.09.2014
A.RRB.II.2600-6.540.2014
1008Zakup zamków oraz okuć meblowych.Mebel Konstruktor, Słupsk108,61 zł15.09.201415.09.2014
22.09.2014
A.RRB.II.2600-6.541.2014
1007Emisja 10 ogłoszeń w Radio Plus informujących o realizacji projektu pn.: "Ciepło i oszczędnie od kołyski do matury - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Słupsk".Radio PLUS, Gdańsk615,00 zł15.09.201415.09.2014
22.09.2014
A.RRB.II.2600-6.545.2014
1006Zakup i dostawa pucharów wraz z grawerką - Złota Rybka Prezydenta Słupska.Sport-Turystyka, Słupsk280,00 zł15.09.201415.09.2014
22.09.2014
A.RRB.II.2600-6.543.2014
1005Zakup artykułów promocyjnych wręczonych podczas otwarcia sali terapii w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Słupsku.APR Ziemia Słupska, Słupsk52,00 zł15.09.201415.09.2014
22.09.2014
A.RRB.II.2600-6.544.2014
1004publikacja kondolencji w prasie zagranicznej w związku ze śmiercią Pana Jima Dobbina reprezentującego Radę Europy podczas uroczystości związanych z Nagrodą Europy.ABC.CONSULTING Sp. Z o.o. Gdańsk738,00 zł12.09.201412.09.2014
30.09.2014
A.VII.2600.5.1.2014
1003Zakup lustra.Edmund Więckiewicz, Słupsk44,00 zł12.09.201412.09.2014
19.09.2014
A.RRB.II.2600-6.539.2014
1002Zakup radioodtwarzacza.NEONET, Słupsk89,00 zł12.09.201412.09.2014
19.09.2014
A.RRB.II.2600-6.535.2014
1001Usługa gastronomiczna.CKP, Słupsk100,00 zł12.09.201412.09.2014
19.09.2014
A.RRB.II.2600-6.536.2014
1000Zakup pucharów.PHU Sport i Turystyka, Słupsk400,00 zł12.09.201412.09.2014
19.09.2014
A.RRB.II.2600-6.537.2014
999Zakup pucharów.PHU Sport i Turystyka, Słupsk400,00 zł12.09.201412.09.2014
19.09.2014
A.RRB.II.2600-6.538.2014

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek