Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1343Udzielenie dotacji celowej na pokrycie części kosztów kwalifikowanych zadania zrealizowanego w 2014 roku, polegającego na likwidacji kotła na paliwo stałe (węgiel, koks) i zastąpienie go kotłem opalanym gazem w lokalu mieszkalnym w Słupsku.BARBARA BEREżAńSKA3 260,00 zł28.11.201428.11.2014
28.11.2019
32/GKMIOŚ/2014
1342Udzielenie dotacji na pokrycie części kosztów kwalifikowanych zdania zrealizowanego w 2014 roku polegającego na likwidacji wyrobów zawierających azbest w ilości 2,04 Mg z nieruchomości zlokalizowanej w Słupsku.MARIA I ANDRZEJ SZYMAŃSCY1 580,00 zł28.11.201428.11.2014
28.11.2019
28/GKMIOS/2014
1341Przedmiot porozumienia dotyczy przekazania do realizacji zadania "Zdrowie - Mama i Ja" w okresie 01.01.2013r. - 28.02.2022r. Przedmiot aneksu dotyczy przekazania dotacji celowej na realizację zadania w 2015r.Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku830 000,00 zł27.11.20141.01.2015
31.12.2015
Aneks nr 6 do porozumienia z dnia 31.12.2012r.
1340Opracowanie programu konserwatorskiego na remont zegara wieżowego zlokalizowanego
w zabytkowym budynku Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
FIRMA PRAIS Elżbieta Prais, Andrzej Prais, Poznań.2 460,00 zł27.11.201427.11.2014
12.12.2014
Umowa nr A.RZP 96/2014
1339Usługa wykonania rogalików, które zostały wręczone podczas imprezy Mikołajkowej w Ratuszu.CKP, Słupsk50,00 zł27.11.201427.11.2014
6.12.2014
A.RRB.II.2600-6.739.2014
1338Usługa wykonania figurek z brązu dla zwycięzców w konkursie Mikołajkowym pt.: "Przestrzenne wykonanie ozdoby świątecznej" oraz na licytację WOŚP.SZYMANOWO, Śrem1 500,00 zł27.11.201427.11.2014
11.12.2014
A.RRB.II.2600-6.746.2014
1337Usługa prowadzenia uroczystości, obsługi nagłośnienia i oświetlenia oraz występu magików, kuglarzy i cyrkowców w związku z imprezami świąteczno-noworocznymi w Przedszkolach Miejskich, Szkołach Podstawowych, Gimnazjach, Szkołach Ponadgimnazjalnych i Placówkach Miasta Słupska.APR Ziemia Słupska, Słupsk3 000,00 zł27.11.201427.11.2014
17.12.2014
A.RRB.II.2600-6.743.2014
1336Usługa opracowania projektu graficznego i wydruku 400 szt. ulotek w ramach realizacji projektu pn.: "Ciepło i oszczędnie od kołyski do matury - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Słupsk".APR Ziemia Słupska, Słupsk600,00 zł27.11.201427.11.2014
4.12.2014
A.RRB.II.2600-6.741.2014
1335Usługa grawerowania tabliczki do statuetek w konkursie Prezydenta Miasta Słupska pn. "Przyjaciel Osób Niepełnosprawnych".Kazimierz Sakowicz, Słupsk61,50 zł27.11.201427.11.2014
3.12.2014
A.RRB.II.2600-6.744.2014
1334Współorganizacja imprezy Mikołaj z Nadzieją (Mikołajki z fundacją dla dzieci niepełnosprawnych "Nadzieja").APR Ziemia Słupska, Słupsk500,00 zł27.11.201427.11.2014
6.12.2014
A.RRB.II.2600-6.742.2014
1333Usługa wykonania 2000 szt. długopisów (wraz z nadrukiem logotypów unijnych) w ramach realizacji projektu pn.: "Ciepło i oszczędnie od kołyski do matury".APR Ziemia Słupska, Słupsk9 800,00 zł27.11.201427.11.2014
10.12.2014
A.RRB.II.2600-6.740.2014
1332Zakup sześciu kompletów lampek choinkowych LED do powieszenia na choinkach na terenie Urzędu Miejskiego.Castorama, Słupsk182,51 zł27.11.201427.11.2014
3.12.2014
A.RRB.II.2600-6.737.2014
1331Zakup i dostawa do Urzędu Miejskiego czterech choinek w związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia.Cyprys, Bolesławice738,00 zł27.11.201427.11.2014
1.12.2014
A.RRB.II.2600-6.729.2014
1330Usługa wykonania kopii Nagrody Głównej Rady Europy.Art-Product, Poznań3 690,00 zł27.11.201427.11.2014
25.12.2014
A.RRB.II.2600-6.736.2014
1329Udział 2 pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku w szkoleniu nt. "Kontrola oświadczeń o wartości sprzedaży alkoholu. Procedura kontrolna krok po kroku. Zasady prawidłowego ustalania i pobierania opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu wydawanych w 2014 i na początku 2015 r. Nowa procedura wygaszania zezwoleń"Pomorskie Centrum Szkoleniowe, Gdańsk664,00 zł27.11.20143.12.2014OK-RO-II.2403.71.2014
1328Udzielenie dotacji na pokrycie części kosztów kwalifikowanych zadania zrealizowanego w 2014 roku, polegającego na zakupie i motażu kolektorów słonecznych na nieruchomości w SłupskuHALINA I ANDRZEJ GINTER2 680,00 zł27.11.201427.11.2014
27.11.2019
30/GKMIOŚ/2014
1327Udzielenie dotacji na pokrycie części kosztów kwalifikowanych zadania zrealizowanego w 2014 roku, polegającego na zakupie i motażu kolektorów słonecznych na nieruchomości w SłupskuMIKOŁAJ JAROCKI5 120,00 zł27.11.201427.11.2014
27.11.2019
33/GKMIOŚ/2014
1326Zakup niszczarki do dokumentów na potrzeby SCOPiES.Media Markt, Słupsk199,90 zł26.11.201426.11.2014
3.12.2014
A.RRB.II.2600-6.728.2014
1325Zakup sortu mundurowego dla pracownika USC.Diana, Słupsk100,00 zł26.11.201426.11.2014
3.12.2014
A.RRB.II.2600-6.735.2014
1324Zakup sortu mundurowego dla pracownika USC.Stanisława Tyde, Słupsk160,00 zł26.11.201426.11.2014
3.12.2014
A.RRB.II.2600-6.734.2014

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek