Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
718Realizacja zadania publicznego pod nazwą: "XX Komeda Jazz Festiwal".Stowarzyszenie Krzysztofa Komedy w Słupsku36 500,00 zł29.05.20142.02.2014
22.12.2014
GPM-NGO-III.3037.93.2014
717Dotyczy naprawy sprzętu AGD.PUH Zenia Kraskowska, Słupsk430,00 zł29.05.201429.05.2014
5.06.2014
A.RRB.II.2600-6.302.2014
716Dotyczy oprawy dyplomów.Edmund Więckiewicz, Słupsk630,00 zł29.05.201429.05.2014
5.06.2014
A.RRB.II.2600-6.292.2014
715Zakup materiałów promocyjnych.Agencja Promocji Regionalnej Ziemia Słupska Sp. z o. o.3 600,00 zł29.05.201429.05.2014
13.06.2014
A.RRB.II.2600-6.293.2014
714Zakup regałów metalowych do Archiwum UM.Castorama, Słupsk790,00 zł28.05.201428.05.2014
28.07.2014
A.RGME.III.2600-6.285.2014
713Dotyczy zakupu regałów metalowychCASTORAMA Słupsk790,00 zł28.05.201428.05.2014A.RGME.III.2600-6.285.2014
712Zastępstwo inwestycyjne, zadanie pn. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na Dźwiękowy System Ostrzegawczy (DSO) oraz podzielenie korytarza na kondygnacji "0" dla budynku w Słupsku przy ul. Jana Pawła II 1Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku Spółka z o.o3 000,00 zł28.05.201428.05.2014
15.11.2014
15/WIRM/14
711Dotyczy usługi wulkanizacyjnej.OPONEX, Słupsk70,00 zł28.05.201428.05.2014
4.06.2014
A.RRB.II.2600-6.289.2014
710Dotyczy usługi introligatorskiej.INTROPAK, Słupsk558,00 zł28.05.201428.05.2014
4.06.2014
A.RRB.II.2600-6.291.2014
709Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę kuchenek elektrycznych do budynku socjalnego przy ul. MochnackiegoRejonowy Zarząd Inwestycji Słupsk1 200,00 zł28.05.201428.05.2014
30.06.2014
14/WIRM/14
708Dotyczy usługi grawerskiej.Zakład Grawerski Sakowicz Kazimierz, Słupsk75,00 zł27.05.201427.05.2014
3.06.2014
A.RRB.II.2600-6.286.2014
707Dotyczy naprawy samochodu służbowego.Jacek Zamęcki, Słupsk611,82 zł26.05.201426.05.2014
2.06.2014
A.RRB.II.2600-6.288.2014
706Dotyczy zakupu artykułów AGD.PUH Zenia Kraskowska, Słupsk42,00 zł26.05.201426.05.2014
2.06.2014
A.RRB.II.2600-6.283.2014
705Dotyczy zakupu tablic informacyjnych.ALKO, Słupsk1 200,00 zł23.05.201423.05.2014
30.05.2014
A.RRB.II.2600-6.280.2014
704Dotyczy zakupu obuwia.Brando, Słupsk159,00 zł22.05.201429.05.2014A.RRB.II.2600-6.270A.2014
703Dotyczy zakupu artykułów papierniczych.Papirus, Słupsk15,00 zł22.05.201422.05.2014
29.05.2014
A.RRB.II.2600-6.274.2014
702Dotyczy zakupu ozdób.Koroneczka, Słupsk160,00 zł22.05.201422.05.2014A.RRB.II.2600-6.2752014
701Dotyczy zakupu pucharów.PHU Sport i Turystyka, Słupsk500,00 zł22.05.201422.05.2014
29.05.2014
A.RRB.II.2600-6.284.2014
700Dotyczy zakupu flag wewnętrznych i zewnętrznych.Biel-Flag, Bielsko-Biała2 550,00 zł22.05.201422.05.2014
29.05.2014
A.RRB.II.2600-6.268.2014
699Dotyczy usługi przeprowadzenia kampanii promocyjnej mającej na celu przybliżenie mieszkańcom Miasta idei budżetu obywatelskiego oraz zachęcenia ich do udziału w konsultacjach społecznych ws. Słupskiego Budżetu Obywatelskiego na 2015 r.APR Ziemia Słupska, Słupsk3 100,00 zł22.05.201422.05.2014
29.05.2014
A.RRB.II.2600-6.278.2014

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek