Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
4648Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.usł.dzierżawy kserokopiarkiKseroserwis Leszek Kanclerski Słupsk461,94 zł10.02.201610.02.201655/02/2016
4647Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.oprawa obrazówREFLEX Zakład Szklarski UPH Grzegorz Kupis Słupsk442,80 zł10.02.201610.02.201614/2016
4646Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Blokada mechanicznaElektroskandia Poska Sp. z o.o., Poznań85,44 zł10.02.201610.02.2016FV nr F13 201600000059
4645Wodociągi Słupsk sp. z o.o.OdczynnikLGC Standars Sp. z o.o., Dziekanów Leśny445,30 zł10.02.201610.02.2016FV nr 50052631
4644Przedszkole Miejskie nr 7 "Kolorowe Kredki" w SłupskuOPŁATA ABONAMENTOWAPLAY110,68 zł10.02.2016czas nieokreślonyFAKTURA 20055402/0216
4643Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów eksploatacyjnychPREMAR Słupsk37,45 zł10.02.201610.02.2016Faktura Vat nr 4552/M1/2016
4642Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.środek do mycia i odkażaniaSIMBHP Sp. J. Sławomir małecki, Ireneusz Mikucki Słupsk2 038,13 zł10.02.201610.02.20162680/2016
4641Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.Zakup materiałów malarskichFIMAL PSB Sp. z o.o. Słupsk273,96 zł10.02.201610.02.2016F004236/16/02-05
4640Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Odczynniki chemiczneMerck Sp. z o.o., Warszawa700,63 zł10.02.201610.02.2016FV nr 1712292408
4639Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Wykonanie obsługi technicznejAuto-Naprawa Janusz Piątek, Słupsk240,00 zł10.02.201610.02.2016FV nr 37/2016
4638Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Kwas siarkowy, Sodu wodorotlenekVWR International Sp. z o.o, Gdańsk.374,27 zł10.02.201610.02.2016FV nr 2560159387
4637Wodociągi Słupsk sp. z o.o.materiały metaloweLEANN STAŃCZYK Spółka Akcyjna, Słupsk470,97 zł10.02.201610.02.2016FV nr (S)FS-WH/16/751
4636Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Aneks nr 1/2016 z dnia 10 lutego 2016 r. do umowy nr 46/2016 z dnia 02.02.2016 r., dot. zmiany ilości posiłków w I i II turnusie ferii zimowychFirma Gastronomiczna s.c Maja Słupskzmiana ilości posiłków w I i II turnusie ferii zimowych10.02.201610.02.2016
26.02.2016
Aneks Nr 1/2016
4635Wodociągi Słupsk sp. z o.o.ZaślepkiHurtownia Stali "Rzemiosło", Słupsk6,60 zł10.02.201610.02.2016FV nr 00192F
4634CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH "MÓJ DOM MOJA PRZYSZŁOŚĆ"Zakup środków czystości i higieny osobistej na potrzeby wychowanków Placówki przy ul. Mickiewicza.Lidl Słupsk100,49 zł10.02.201610.02.2016FP 1430000160210-002315
4633Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Płyn do myjki ciśnieniowejZ.U.H. Rywana Czarnecka, Kobylnica90,00 zł10.02.201610.02.2016FV nr FAS/85/2016
4632Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Zakup zlewu"Santex I" P.H.U., Słupsk153,26 zł10.02.201610.02.2016FV nr F/000289/16
4631Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Artykuły elektrotechniczneNowa Elektro Sp. z o.o., Tarnowo Podgórne101,40 zł10.02.201610.02.2016FV nr 25/FA/1602/66
4630Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Benzyna PB95OKTAN Brzeski, Grzenkowicz Spółka Jawna, Słupsk389,85 zł10.02.201610.02.2016FV nr WZ FWZ/164/2016/3
4629CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH "MÓJ DOM MOJA PRZYSZŁOŚĆ"Zakup art. spożywczych na potrzeby wychowanków Placówki przy ul. Tuwima.Biedronka Słupsk6,58 zł10.02.201610.02.2016Fa 139303094/02/16

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek