Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Podstawa prawna:
Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy Prawo Telekomunikacyjne (DU z 21.12.2012, poz. 1445), który dostosował polskie przepisy do dyrektyw unijnych 2009/136/WE i 2009/140/WE.

Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

18.09.2024

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/20 w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi z dnia 3 września 2024 r. na działalność Prezydenta Miasta Słupska
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/19 w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/18 w sprawie rozpatrzenia skarg na działalnoś Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Dokumenty
wniosek o udostępnienie inf. publicznej - udostępnienie Rejestru Prac Geodezyjnych
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/17 w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/16 w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 22 czerwca 2024 r.
Ogłoszenia
Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków

17.09.2024

Przetargi
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 „Zamek Skarbów” w Słupsku - 2 części (mrożonki oraz ryby)
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 689-24 w sprawie opisu stanowiska Inspektora Ochrony Danych
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Pomorskim Liceum Biznesu dla Dorosłych w Słupsku przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za okres od kwietnia 2024 r. do maja 2024 r.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Pomorskiej Akademii Kształcenia Medycznego w Słupsku przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za okres od kwietnia 2024 r. do czerwca 2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 700-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 „Zamek Skarbów” w Słupsku - 2 części...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 699-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 690-24 w sprawie ustalenia Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący składania wniosków o wydanie dowodu osobistego

16.09.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 695-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę nieruchomości, stanowiących własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w zakresie stosowanego systemu do wykonanywania czynnoności kancelaryjnych
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 692-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 693-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 2, stanowiącej własność Miasta Słupsk oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 696-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 75, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek