Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

21.02.2024

Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert - Wolontariat 2024
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 69/14 w sprawie przekazania wniosku Prezydentowi Miasta Słupska
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 69/13 w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 69/12 w sprawie rozpatrzenia petycji
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert - Aktywność rękodzielnicza 2024-2025
Interpelacje Radnych
Interpelacja 346 zapytanie radnych Anny Rożek i Pawła Szewczyka dot. organów Spółki z o.o. w Słupsku Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Interpelacje Radnych
Interpelacja 342 dot. wyborów samorządowych 07 kwietnia 2024 br.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 133-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w użyczenie części nieruchomości gruntowej zabudowanej, stanowiącej własność Miasta Słupska.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 344 dot. wykonanego audytu warunków realizacji zadań własnych Gminy Miasto Słupsk w sektorze transportu zbiorowego przez MZK Sp. z o.o. przez firmę Leśny&Wspólnicy i objętego tajemnicą przed mieszkańcami notabene płatnikami tego dokumentu odnośnik do wcześniejszego...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 138-24 w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Trzy Fale Sp. z o. o. w Słupsku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 347 zapytanie radnych Anny Rożek i Pawła Szewczyka dot. nieremontowanego chodnika oraz przeglądu stanu ogrodzeń przy ulicy Lelewela
Interpelacje Radnych
Interpelacja 348 zapytanie radnych Anny Rożek i Pawła Szewczyka dot. wykonania chodników na dwóch traktach pieszych łączących ulicę Szafranka z chodnikiem przy Szkole Podstawowej nr 5
Interpelacje Radnych
Interpelacja 345 zapytanie radnych Anny Rożek i Pawła Szewczyka dot. nieruchomości oddanych w zarząd trwały lub w inny sposób przez Miasto Słupsk na rzecz Słupskiego Stowarzyszenia Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 136-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Dąbrówki 16, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu

20.02.2024

Dokumenty
Zawiadomienie stron o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: modernizacji kotła węglowego WR-25 nr K1 w Kotłowni Rejonowej nr 1 w Słupsku na kocioł biomasowy
Dokumenty
Obwieszczenie o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „modernizacji kotła węglowego WR-25 nr K1 w Kotłowni Rejonowej nr 1 w Słupsku na kocioł biomasowy
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 137-24 w sprawie ustalenia w Urzędzie Miejskim w Słupsku jako jednostce obsługującej jednostkę samorządu terytorialnego proporcji rocznej struktury sprzedaży za 2023 rok oraz prewspółczynnika za 2023 rok dla celów korekty podatku odliczonego w 2023 roku oraz...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 156-23 w sprawie ustalenia w Urzędzie Miejskim w Słupsku jako jednostce obsługującej jednostkę samorządu terytorialnego proporcji rocznej struktury sprzedaży za 2022 rok oraz prewspółczynnika za 2022 rok dla celów korekty podatku odliczonego w 2022 roku oraz...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 69/16 w sprawie zmiany aktu założycielskiego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Słupsku
Dokumenty
Petycja z dnia 11 stycznia 2024 r. (data wpływu do Prezydenta Miasta Słupska 18.01.2024 r.) w sprawie utwardzenia części drogi od ul. Poznańskiej do ul. Wieniawskiego 4. Termin rozpatrzenia petycji: 18.04.2024 r.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek