Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

25.06.2025

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XVII/207/25 w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej na działce nr 48/11 obr. 4 przy ulicy Owocowej w Słupsku.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XVII/206/25 w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Kasztanowa" w Słupsku
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Słupsku
Zapytania ofertowe
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. spotkań Prezydenta Miasta i Zastępcy Prezydenta Miasta
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Słupsku
Ogłoszenia
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 519-25 w sprawie zasad przyznawania medalu pamiątkowego z okazji "80-LECIA SŁUPSKIEJ OŚWIATY".

24.06.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 525-25 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 501/WIP/2025 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 20 czerwca 2025 roku w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Nowego Teatru im.Witkacego w Słupsku.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 17/14 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 516-25 w sprawie ustanowienia służebności przesyłu
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej dot. uchwały reklamowej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 518-25 w sprawie przyznania dodatków motywacyjnych dyrektorom i nauczycielom pełniącym obowiązki dyrektora szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 95/25 - interpelacja dot. uzupełnienia danych analitycznych w "Raporcie o stanie miasta Słupska za 2024 rok"
Interpelacje Radnych
Interpelacja 94/25 - zapytanie dot. podjętych działań przez Prezydenta Miasta w celu realizacji wniosku z dnia 8 stycznia 2025 r. o wniesienie pod obrady Stowarzyszenia Samorządowego S6 tematu budowy drogi ekspresowej "Via Pomerania" wniosek z 8.01.2025
Dokumenty
Informacja o rozstrzygniętych przetargach
Interpelacje Radnych
Interpelacja 100/25 - zapytanie dot. egzekwowania obowiązku oznakowania pojazdów jako TAXI w przewozach realizowanych przez platformy mobilne
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 17/24 w sprawie przewidywanego terminu załatwienia wniosku z dnia 23 czerwca 2025 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 502-25 w sprawie powołania Zespołu ds. przygotowania projektu pod nazwą „Nowa jakość środowiska pracy w Urzędzie Miejskim w Słupsku” planowanego do złożenia do dofinansowania w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
Dokumenty
Wyniki konkursów
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 514-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 513-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek