Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli - Urząd Miejski

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli

Kontrola przeprowadzona w ogrzewalni prowadzonej przez Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Kolo Słupskie.

Kontrola realizacji zadania publicznego pn. "Zabezpieczenie działalności pomocowej dla osób uzależnionych od alkoholu z miejsc niemieszkalnych oraz wspieranie działań profilaktycznych związanych ze zmianą dotychczasowego stylu życia na bazie ogrzewalni przy ul Przemysłowej 33".



Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data wytworzenia:
11 grudnia 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
27 grudnia 2013
Nazwa pliku:
Kontrola przeprowadzona w ogrzewalni prowadzonej przez Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Kolo Słupskie.
Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data wytworzenia:
11 grudnia 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
27 grudnia 2013

Protokół z kontroli w Ośrodku Resocjalizacji Solidarni "PLUS" w Gajkach.

Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Violetta Karwalska Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych
Data wytworzenia:
25 listopada 2013
Informację opublikował:
Beata Pawlicka
Data publikacji:
6 grudnia 2013
Nazwa pliku:
Protokół z kontroli w Ośrodku Resocjalizacji Solidarni "PLUS" w Gajkach.
Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Violetta Karwalska Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych
Data wytworzenia:
25 listopada 2013
Informację opublikował:
Beata Pawlicka
Data publikacji:
6 grudnia 2013

Informacja pokontrolna nr KPR-POKL.06.02.00-22-018/12-01

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 listopada 2013
Informację opublikował:
Aleksandra Skóra
Data publikacji:
26 listopada 2013
Nazwa pliku:
Informacja pokontrolna
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 listopada 2013
Informację opublikował:
Aleksandra Skóra
Data publikacji:
26 listopada 2013
Nazwa pliku:
Wyłączenie jawności
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
22 listopada 2013
Informację opublikował:
Aleksandra Skóra
Data publikacji:
26 listopada 2013

Kontrola przeprowadzona w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Słupsku

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:
7 października 2013
Informację opublikował:
Joanna Mętlewicz
Data publikacji:
18 listopada 2013
Nazwa pliku:
Kontrola doraźna w zakresie oceny realizacji przez OTOZ Animals powierzonego zadania publicznego.
Informację wytworzył:
Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:
7 października 2013
Informację opublikował:
Joanna Mętlewicz
Data publikacji:
18 listopada 2013

Kontrola przeprowadzona w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Słupsku

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:
27 czerwca 2013
Informację opublikował:
Joanna Mętlewicz
Data publikacji:
18 listopada 2013
Nazwa pliku:
Kontrola doraźna w zakresie oceny realizacji przez OTOZ Animals powierzonego zadania publicznego.
Informację wytworzył:
Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:
27 czerwca 2013
Informację opublikował:
Joanna Mętlewicz
Data publikacji:
18 listopada 2013

Kontrola przeprowadzona w Hufcu Związku Harcerstwa Polskiego w Słupsku

Kontrola realizacji zadania publicznego pn. Dom Harcerza - jako sposób rozwiązywania problemów uzależnień oraz agresji rówieśniczej.
Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data wytworzenia:
8 listopada 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
18 listopada 2013
Nazwa pliku:
Kontrola przeprowadzona w Hufcu Zwiazku Harcerstwa Polskiego w Słupsku
Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data wytworzenia:
8 listopada 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
18 listopada 2013

Kontrola przeprowadzona przez Komisję Rewizyjną

Protokół z kontroli w zakresie realizacji przez Prezydenta Miasta Słupska funkcji Zgromadzenia Wspólników w 2012 roku.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Data wytworzenia:
18 października 2013
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
6 listopada 2013
Nazwa pliku:
Protokół z kontroli
Informację wytworzył:
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Data wytworzenia:
18 października 2013
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
6 listopada 2013

Kontrola przeprowadzona przez Komisję Rewizyjną

Protokół z przeprowadzonej kontroli w związku z podejrzeniem nieprawidłowości w zarządzaniu mieniem komunalnym przez Prezesa PGM w zakresie zawarcia umowy najmu mieszkania przy ul. Krzywej w Słupsku.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Data wytworzenia:
25 września 2013
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
24 października 2013
Nazwa pliku:
Informacja dotycząca protokołu z przeprowadzonej kontroli
Informację wytworzył:
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Data wytworzenia:
25 września 2013
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
24 października 2013

Kontrola przeprowadzona w Urzędzie Miejskim w Słupsku

Kontrola przeprowadzona w Urzędzie Stanu Cywilnego dotycząca postępowania z materiałami archiwalnymi.
Podmiot publikujący:
Urząd Stanu Cywilnego
Informację wytworzył:
archiwista Archiwum Państwowego w Koszalinie, Oddział w Słupsku
Data wytworzenia:
3 września 2013
Informację opublikował:
Katarzyna Maruszewska
Data publikacji:
24 września 2013
Informację zaktualizował:
Katarzyna Maruszewska
Data aktualizacji:
7 października 2013
Nazwa pliku:
Protokół z kontroli
Podmiot publikujący:
Urząd Stanu Cywilnego
Informację wytworzył:
archiwista Archiwum Państwowego w Koszalinie, Oddział w Słupsku
Data wytworzenia:
3 września 2013
Informację opublikował:
Katarzyna Maruszewska
Data publikacji:
24 września 2013
Nazwa pliku:
Wystąpienie pokontrolne
Podmiot publikujący:
Urząd Stanu Cywilnego
Informację wytworzył:
archiwista Archiwum Państwowego w Koszalinie, Oddział w Słupsku
Data wytworzenia:
24 września 2013
Informację opublikował:
Katarzyna Maruszewska
Data publikacji:
7 października 2013

Kontrola przeprowadzona w Urzędzie Miejskim w Słupsku

Kontrola w Urzędzie Stanu Cywilnego dotycząca realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
Podmiot publikujący:
Urząd Stanu Cywilnego
Informację wytworzył:
inspektor wojewódzki z Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
Data wytworzenia:
12 sierpnia 2013
Informację opublikował:
Katarzyna Maruszewska
Data publikacji:
13 września 2013
Nazwa pliku:
Wystąpienie pokontrolne
Podmiot publikujący:
Urząd Stanu Cywilnego
Informację wytworzył:
inspektor wojewódzki z Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
Data wytworzenia:
12 sierpnia 2013
Informację opublikował:
Katarzyna Maruszewska
Data publikacji:
13 września 2013

Kontrola przeprowadzona w Słupskim Stowarzyszeniu Pomocy Psychologicznej Dziecku i Rodzinie KRĄG

Kontrola realizacji zadania w zakresie prowadzenia zajęć psychoterapeutycznych DDA i DDD.
Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data wytworzenia:
2 września 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
10 października 2013
Nazwa pliku:
Kontrola przeprowadzona w Słupskim Stowarzyszeniu Pomocy Psychologicznej Dziecku i Rodzinie KRĄG
Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data wytworzenia:
2 września 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
10 października 2013

kontrola przeprowadzona w Stowarzyszeniu KROKUS Centrum Trzeźwości.

Kontrola realizacji zadania w ramach Miejskiego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień na 2013 rok.
Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Data wytworzenia:
4 września 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
24 września 2013
Nazwa pliku:
Kontrola realizacji zadania w ramach Miejskiego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień na 2013 rok.
Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Data wytworzenia:
4 września 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
24 września 2013

Protokół z kontroli problemowej, przeprowadzonej w Urzędzie Miejskim w Słupsku w okresie od dnia 30 maja do 26 lipca 2013 roku.

Podmiot publikujący:
Wydział Księgowości
Informację wytworzył:
starszy inspektor Elżbieta Masalska
Data wytworzenia:
26 lipca 2013
Informację opublikował:
Paulina Klemańska
Data publikacji:
29 sierpnia 2013
Informację zaktualizował:
Paulina Klemańska
Data aktualizacji:
26 września 2013
Nazwa pliku:
Protokół z kontroli problemowej, przeprowadzonej w Urzędzie Miejskim w Słupsku w okresie od dnia 30 maja do 26 lipca 2013 roku.
Podmiot publikujący:
Wydział Księgowości
Informację wytworzył:
starszy inspektor Elżbieta Masalska
Data wytworzenia:
26 lipca 2013
Informację opublikował:
Paulina Klemańska
Data publikacji:
29 sierpnia 2013
Nazwa pliku:
Wystąpienie pokontrolne z kontroli problemowej, przeprowadzonej w Urzędzie Miejskim w Słupsku w okresie od dnia 30 maja do 26 lipca 2013 roku.
Podmiot publikujący:
Wydział Księgowości
Informację wytworzył:
Regionalna Izba Obrachunkowa w Gdańsku
Data wytworzenia:
17 września 2013
Informację opublikował:
Paulina Klemańska
Data publikacji:
26 września 2013

Kontrola

Kontrola okresowa w Straży Miejskiej
Podmiot publikujący:
Straż Miejska
Informację wytworzył:
ekspert Wydziału Prewencji KPW w Gdańsku
Data wytworzenia:
2 lipca 2013
Informację opublikował:
Iwona Jakiel
Data publikacji:
5 sierpnia 2013
Nazwa pliku:
Protokół z kontroli
Podmiot publikujący:
Straż Miejska
Informację wytworzył:
ekspert Wydziału Prewencji KPW w Gdańsku
Data wytworzenia:
2 lipca 2013
Informację opublikował:
Iwona Jakiel
Data publikacji:
5 sierpnia 2013
Nazwa pliku:
Występienie pokontrolne
Podmiot publikujący:
Straż Miejska
Informację wytworzył:
z up. Wojewody Pomorskiego Zastępca Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wytworzenia:
17 lipca 2013
Informację opublikował:
Iwona Jakiel
Data publikacji:
5 sierpnia 2013

Protokół z czynności przeprowadzonych w okresie od 08.01.2013 r. do 20.06.2013 r. w/u: Miasto Słupsk (Gmina Miejska Słupsk), Plac Zwyciestwa 3, 76-200 Słupsk

Protokół z czynności przeprowadzonych w okresie od 08.01.2013 r. do 20.06.2013 r. w/u: Miasto Słupsk (Gmina Miejska Słupsk), Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
20 czerwca 2013
Informację opublikował:
Ewa Czołba
Data publikacji:
26 lipca 2013
Nazwa pliku:
Protokół
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
20 czerwca 2013
Informację opublikował:
Ewa Czołba
Data publikacji:
26 lipca 2013

Kontrola przeprowadzona przez Komisję Rewizyjną

Protokół z kontroli w zakresie zasad tworzenia tzw.cennika preferencyjnego SOSiR oraz korzystania z bazy według tego cennika
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Data wytworzenia:
17 maja 2013
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
27 czerwca 2013
Nazwa pliku:
Protokół z kontroli
Informację wytworzył:
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Data wytworzenia:
17 maja 2013
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
27 czerwca 2013

Kontrola przeprowadzona w świetlicy środowiskowej Caritas Parafii p.w. Najświetszego Serca Jezusowego w Słupsku.

Kontrola realizacji zadania w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży uczęszczających do świetlicy środowiskowej.
Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data wytworzenia:
27 czerwca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
9 września 2013
Nazwa pliku:
Kontrola przeprowadzona w świetlicy środowiskowej Caritas Parafii p.w. Najświetszego Serca Jezusowego w Słupsku.
Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data wytworzenia:
27 czerwca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
9 września 2013

Kontrola przeprowadzona w Oddziale Rejonowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Słupsku .

Kontrola realizacji zadania w ramach interwencji kryzysowej.

Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data wytworzenia:
30 maja 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
7 sierpnia 2013
Nazwa pliku:
Kontrola przeprowadzona w Oddziale Rejonowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Słupsku .
Podmiot publikujący:
Pełnomocnik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Informację wytworzył:
Inspektor przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data wytworzenia:
30 maja 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Bereza
Data publikacji:
7 sierpnia 2013

Kontrola przeprowadzona w Urzędzie Miejskim w Słupsku

Kontrola przygotowania i prowadzenia kwalifikacji wojskowej przez organy samorządu terytorialnego
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
starszy inspektor wojewódzki z Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
Data wytworzenia:
19 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Kozarska
Data publikacji:
8 maja 2013
Nazwa pliku:
Wystąpienie pokontrolne
Informację wytworzył:
starszy inspektor wojewódzki z Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
Data wytworzenia:
19 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Kozarska
Data publikacji:
8 maja 2013

Kontrola przeprowadzona w Domu Pomocy Społecznej "Leśna Oaza " w Słupsku

Kontrola w zakresie realizacji postanowień umowy nr WRR/000097/11/D.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
pracownicy Oddziału Pomorskiego Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Słupsku
Data wytworzenia:
8 marca 2013
Informację opublikował:
Lidia Dębicka
Data publikacji:
16 kwietnia 2013
Nazwa pliku:
Protokół kontroli
Informację wytworzył:
pracownicy Oddziału Pomorskiego Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Słupsku
Data wytworzenia:
8 marca 2013
Informację opublikował:
Lidia Dębicka
Data publikacji:
16 kwietnia 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek