Zarządzenia Prezydenta Miasta
433-14
w sprawie: powołania komisji do przeprowadzenia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Prace geodezyjne na potrzeby okresowej weryfikacji danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 13 Miasta Słupska w zakresie zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie bez aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków”
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 27 czerwca 2014
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 27 czerwca 2014
- Nazwa pliku:
- 433-14
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 27 czerwca 2014
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 27 czerwca 2014