Zarządzenia Prezydenta Miasta
731-14
w sprawie: powołania komisji do przeprowadzenia postępowania na zakup usług szkoleniowych niezbędnych do realizacji projektu w ramach POKL pod nazwą „e-Urząd – dodaj do ulubionych” realizowanego w ramach Działania 5.2. - „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”, Poddziałanie 5.2.1. - „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej” - dotyczącego upowszechnienia i poprawy jakości elektronicznych usług publicznych świadczonych przez JST oraz usprawnienia działania JST przez wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych i elektronizację wymiany korespondencji za pomocą ePUAP.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Mista Słupska
- Data wytworzenia:
- 31 października 2014
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 31 października 2014
- Nazwa pliku:
- 731-14
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Mista Słupska
- Data wytworzenia:
- 31 października 2014
- Informację opublikował:
- Anna Roszak
- Data publikacji:
- 31 października 2014