Zarządzenia Prezydenta Miasta
1305-17
w sprawie zmiany zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska Nr 1151/RZP/2017 z dnia 2 listopada 2017 roku oraz Nr 1234/RZP/2017 z dnia 20 listopada 2017 roku w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zagospodarowanie podwórka przy ulicy Jaracza w Słupsku w ramach projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska”
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Iwona Wójcik-Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 6 grudnia 2017
- Informację opublikował:
- Roksana Mikułko-Nadolska
- Data publikacji:
- 6 grudnia 2017
- Nazwa pliku:
- 1305-17
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Iwona Wójcik-Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 6 grudnia 2017
- Informację opublikował:
- Roksana Mikułko-Nadolska
- Data publikacji:
- 6 grudnia 2017