Zarządzenia Prezydenta Miasta
1325-17
w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj pn. Zagospodarowanie podwórka pomiędzy ulicą Długą i Ogrodową wraz z remontem i przebudową obiektu na potrzeby utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego "Dom Sąsiedzki"w ramach projektu "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska".
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Iwona Wójcik-Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 11 grudnia 2017
- Informację opublikował:
- Roksana Mikułko-Nadolska
- Data publikacji:
- 11 grudnia 2017
- Nazwa pliku:
- 1325-17
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Iwona Wójcik-Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 11 grudnia 2017
- Informację opublikował:
- Roksana Mikułko-Nadolska
- Data publikacji:
- 11 grudnia 2017