Zarządzenia Prezydenta Miasta
1316-17
w sprawie zmiany Zarządzeń:
a) Nr 1161/RZP/2017 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 6 listopada 2017r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków: Przedszkola Miejskiego nr 24 i Przedszkola Miejskiego nr 25 w Słupsku”;
b) Nr 1162/RZP/2017 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 6 listopada 2017r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków: Przedszkola Miejskiego nr 2, Przedszkola Miejskiego nr 4 i Szkoły Podstawowej nr 1 w Słupsku”.
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Iwona Wójcik - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 8 grudnia 2017
- Informację opublikował:
- Marcin Weitmann
- Data publikacji:
- 12 grudnia 2017
- Nazwa pliku:
- 1316-17
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Iwona Wójcik - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 8 grudnia 2017
- Informację opublikował:
- Marcin Weitmann
- Data publikacji:
- 12 grudnia 2017