Zarządzenia Prezydenta Miasta
451-18
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 30.000 euro, pn.: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 18 Miasta Słupska w zakresie aktualizacji danych ewidencyjnych działek, budynków, lokali, użytków gruntowych, weryfikacji atrybutów punktów granicznych wraz z przygotowaniem plików wsadowych do zasilenia bazy danych prowadzonej w systemie EWID 2007”.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marek Biernacki - Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 9 kwietnia 2018
- Informację opublikował:
- Wojciech Wasiak
- Data publikacji:
- 9 kwietnia 2018
- Nazwa pliku:
- 451-18
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marek Biernacki - Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 9 kwietnia 2018
- Informację opublikował:
- Wojciech Wasiak
- Data publikacji:
- 9 kwietnia 2018