Zarządzenia Prezydenta Miasta
604-18
w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn: „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta termomodernizacja budynków użyteczności publicznej” – Wymiana oświetlenia w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupsku położonej przy ulicy Witolda Lutosławskiego 23 i Szkole Podstawowej nr 10 w Słupsku położonej przy ulicy Orląt Lwowskich 1a
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. prezydenta Miasta Słupska Marek Biernacki zastępca prezydenta
- Data wytworzenia:
- 21 maja 2018
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 22 maja 2018
- Nazwa pliku:
- 604-18
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marek Biernacki Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 21 maja 2018
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 22 maja 2018