Zarządzenia Prezydenta Miasta
606-18
w sprawie uchylenia zarządzenia Nr 583/ZP/2018 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 11 maja 2018r.
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 30.000 euro, pn.: Instalacja fotowoltaiczna na dachu Przedszkola Miejskiego z Oddziałami Integracyjnymi nr 32 „Tęczowa Dolina” w Słupsku ul. Kasztanowa 1; 76-200, realizowanego w ramach zadania „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków”.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marek Biernacki Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 21 maja 2018
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 22 maja 2018
- Nazwa pliku:
- 606-18
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marek Biernacki Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 21 maja 2018
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 22 maja 2018