Zarządzenia Prezydenta Miasta
875-18
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 30.000 euro, pn. „Dostawa i montaż w budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Lotha 3 w Słupsku, syreny elektronicznej wchodzącej w skład systemu alarmowania i ostrzegania ludności przed zagrożeniami”.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Iwona Wójcik - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lipca 2018
- Informację opublikował:
- Marcin Weitmann
- Data publikacji:
- 25 lipca 2018
- Nazwa pliku:
- 875-18
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Iwona Wójcik - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 lipca 2018
- Informację opublikował:
- Marcin Weitmann
- Data publikacji:
- 25 lipca 2018