Zarządzenia Prezydenta Miasta
892-18
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 30.000 euro, pn.: „Renowacja zabytkowego witraża z holu parteru oraz witraży z obszaru klatki schodowej znajdujących się
w budynku Ratusza Miejskiego przy Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku”
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- z up. Prezydenta Miasta Słupska Krystyna Danilecka - Wojewódzka Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 3 sierpnia 2018
- Informację opublikował:
- Katarzyna Rykowska
- Data publikacji:
- 3 sierpnia 2018
- Nazwa pliku:
- 892-18
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- z up. Prezydenta Miasta Słupska Krystyna Danilecka - Wojewódzka Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 3 sierpnia 2018
- Informację opublikował:
- Katarzyna Rykowska
- Data publikacji:
- 3 sierpnia 2018