Zarządzenia Prezydenta Miasta
1153-18
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
pn.: „Renowacja, konserwacja i roboty budowlane w Ratuszu Miejskim w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3”.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. prezydenta Miasta Słupska Krystyna Danilecka - Wojewódzka Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 8 listopada 2018
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 8 listopada 2018
- Nazwa pliku:
- 1153-18
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. prezydenta Miasta Słupska Krystyna Danilecka - Wojewódzka Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 8 listopada 2018
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 8 listopada 2018