Zarządzenia Prezydenta Miasta
1253-18
w sprawie zmiany zarządzenia Nr 1227/ZP/2018 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 4 grudnia
2018 roku w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
pn.: „Usługa uruchomienia i utrzymania przez okres 24 miesięcy kompleksowej obsługi druku i urządzeń drukujących i kopiujących oraz dzierżawy 12 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Prezydent Miasta Słupska Krystyna Danilecka - Wojewódzka
- Data wytworzenia:
- 11 grudnia 2018
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 11 grudnia 2018
- Nazwa pliku:
- 1253-18
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Prezydent Miasta Słupska Krystyna Danilecka - Wojewódzka
- Data wytworzenia:
- 11 grudnia 2018
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 11 grudnia 2018