Zarządzenia Prezydenta Miasta
592-19
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 30.000 euro,
pn: ”Renowacja zabytkowej stolarki drzwiowej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 1”.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marta Makuch Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 21 czerwca 2019
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 21 czerwca 2019
- Nazwa pliku:
- 592-19
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marta Makuch Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 21 czerwca 2019
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 21 czerwca 2019