Zarządzenia Prezydenta Miasta
893-19
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z późn. zm.) na rzecz Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 7 października 2019
- Informację opublikował:
- Marcin Weitmann
- Data publikacji:
- 7 października 2019
- Nazwa pliku:
- 893-19
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Marta Makuch - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 7 października 2019
- Informację opublikował:
- Marcin Weitmann
- Data publikacji:
- 7 października 2019