Zarządzenia Prezydenta Miasta
714-20
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) na przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów w ramach projektu „Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości edukacji w ponadgimnazjalnych szkołach zawodowych w Słupsku”.
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Łukasz Kobus - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 21 sierpnia 2020
- Informację opublikował:
- Marcin Weitmann
- Data publikacji:
- 21 sierpnia 2020
- Nazwa pliku:
- 714-20
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Łukasz Kobus - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 21 sierpnia 2020
- Informację opublikował:
- Marcin Weitmann
- Data publikacji:
- 21 sierpnia 2020