Zarządzenia Prezydenta Miasta
786-20
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.) na rzecz Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Łukasz Kobus - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 28 września 2020
- Informację opublikował:
- Marcin Weitmann
- Data publikacji:
- 28 września 2020
- Nazwa pliku:
- 786-20
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Łukasz Kobus - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 28 września 2020
- Informację opublikował:
- Marcin Weitmann
- Data publikacji:
- 28 września 2020