Zarządzenia Prezydenta Miasta
842-20
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.) pn. „Świadczenie usług całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku”.
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marta Makuch Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 14 października 2020
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 14 października 2020
- Nazwa pliku:
- 842-20
- Podmiot publikujący:
- Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marta Makuch Zastępca Prezydenta
- Data wytworzenia:
- 14 października 2020
- Informację opublikował:
- Zbigniew Chudko
- Data publikacji:
- 14 października 2020