Zarządzenia Prezydenta Miasta
128-25
w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Identyfikacja, konwersja i dostosowanie obiektów stanowiących treść bazy BDOT500 dla obrębów 7, 8, 9, 10, 11, 12 Miasta Słupsk oraz GESUT dla obrębów 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 Miasta Słupsk do modelu pojęciowego 2021 dla wybranych obrębów Miasta Słupsk”
- Podmiot publikujący:
- Wydział Administracyjno-Techniczny
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska- Tomasz Czuczak Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 13 lutego 2025
- Informację opublikował:
- Roksana Mikułko-Nadolska
- Data publikacji:
- 13 lutego 2025
- Nazwa pliku:
- 128-25
- Podmiot publikujący:
- Wydział Administracyjno-Techniczny
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska- Tomasz Czuczak Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 13 lutego 2025
- Informację opublikował:
- Roksana Mikułko-Nadolska
- Data publikacji:
- 13 lutego 2025