Zarządzenia Prezydenta Miasta
824-25
w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa i montaż systemu monitoringu centralnej stacji uzdatniania wody przy ul. Bohaterów Westerplatte w Słupsku w granicach działek geodezyjnych o numerach ewidencyjnych: dz. nr 54/2 oraz 54/1 obręb 15.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Administracyjno-Techniczny
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska- Tomasz Czuczak Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 23 września 2025
- Informację opublikował:
- Roksana Mikułko-Nadolska
- Data publikacji:
- 23 września 2025
- Nazwa pliku:
- 824-25
- Podmiot publikujący:
- Wydział Administracyjno-Techniczny
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Miasta Słupska- Tomasz Czuczak Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 23 września 2025
- Informację opublikował:
- Roksana Mikułko-Nadolska
- Data publikacji:
- 23 września 2025



