Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
9658Świadczenie usług polegających na przeprowadzaniu badań i sporządzaniu na piśmie wspólnych opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu, przez biegłych sądowych (lekarz psychiatra i psycholog, lekarz psychiatra i specjalista psychoterapii uzależnień albo lekarz psychiatra i specjalista w dziedzinie psychoterapii uzależnień) na potrzeby Miejskiej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku.lek. med. Jarosław Kaczmarek Specjalista Psychiatra, Robertem Szałek Specjalistą psychologii klinicznej30 000,00 zł31.01.20252.01.2025
31.12.2025
75/ZiSS/20024
9657Ogłoszenie w prasie lokalnej Głos Pomorza, wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta SłupskaPolska Press Sp. z o.o ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa Nip: 5220103609396,06 zł14.01.202520.01.2025ZN.6840.2.2025.MK
9656Ogłoszenie w prasie lokalnej Głos Pomorza, wykaz nieruchomości stanowiących własność Skarbu PaństwaPolska Press Sp. z o.o ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa Nip: 522010360991,02 zł14.01.202520.01.2025ZN.6840.1.2025.MK
9655Pierwszy kontakt – streetworking skierowany do osób bezdomnych - kontynuacjaStowarzyszenie Horyzont50 000,00 zł10.01.202510.01.2025
31.12.2025
4/ZiSS/2025
9654Przedmiotem umowy jest sukcesywny odbiór i trwałe niszczenie dokumentacji niearchiwalnej z Urzędu Miejskiego w Słupsku.Dokumenta Słupsk Koszycka-Dobrzyń Elżbieta, ul. Zamiejska 19, 76-200 Słupsk15 375,00 zł9.01.20259.01.2025
31.12.2025
AT.1/2025
9653Prowadzenie Ośrodka Pomocy Osobom Nietrzeźwym i BezdomnymStowarzyszenie Andras4 850 000,00 zł31.12.20241.01.2025
31.12.2026
74/ZiSS/2024
9652Zapewnienie miejsca i opieki dla zwierząt gospodarskich, które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone przez człowiekaosoba fizyczna31.12.20241.01.2025
31.12.2025
Umowa Nr 84/GKiOŚ/2024
9651Realizacja zadania pn. Dożywianie dzieci w Placówkach Wsparcia Dziennego.Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku50 000,00 zł31.12.20241.01.2025
31.12.2025
25/ZiSS/2024
9650Realizacja zadania pn. Pracownia Samodzielności Zakątek.Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku49 996,92 zł31.12.20241.01.2025
30.06.2025
24/ZiSS/2024
9649Dotacja na wsparcie zadania publicznego pn. Całoroczne działanie Stowarzyszenia „Feniks” Centrum TrzeźwościStowarzyszenie "Feniks" Centrum Trzeźwości ul. Sienkiewicza 7 III piętro, Słupsk37 000,00 zł31.12.20241.01.2025
31.12.2025
73/ZiSS/2024
9648Obsługa szatni w pomieszczeniach Pałacu Ślubów - Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku podczas odbywających się uroczystości z okazji zawarcia małżeństwa oraz jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego.dane osobowe wyłączone11 400,00 zł31.12.20241.01.2025
31.12.2025
USC.1.2024
9647Wsparcie realizacji zadania publicznego pod nazwą „Zapewnianie opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobieganie bezdomności zwierząt poprzez prowadzenie Schroniska dla Zwierząt w Słupsku”Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce, Oddział w Słupsku4 022 100,57 zł30.12.202430.12.2024
31.12.2025
Aneks Nr 2 do umowy 41/GKiOŚ/2023 z dnia 27 wrzesnia 2023 r.
9646Udzielenie dotacji z przeznaczeniem na zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy KobylnicaGmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica2 900 000,00 zł30.12.20241.01.2025
31.12.2025
GKM-KO.6233.1.2025
9645Udzielenie dotacji z przeznaczeniem na zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie gminy RedzikowoGmina Redzikowo, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk3 300 000,00 zł30.12.20241.01.2025
31.12.2025
85/GKiOŚ/2024
9644realizacja w 2025 r. usługi w zakresie stwierdzenia zgonu, wystawienia karty zgonu oraz ustalenia przyczyny zgonu osób zmarłych na terenie Miasta Słupska"CORONER" Waldemar Olejnik430,00 zł za jeden przypadek realizacji usługi27.12.20241.01.2025
31.12.2025
72/ZiSS/2024
9643prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, obsługi przeciwpożarowej oraz szkoleń udzielania pierwszej pomocy dla jednostek organizacyjnych Miasta SłupskaDariusz Grondziewski, Piotr Grzebieniak, Jerzy Rostkowski129 000,00 zł23.12.20241.01.2025
31.12.2025
2/BHP/2024
9642Świadczenie usługi usuwania pojazdów z dróg publicznych na terenie Miasta, przechowywania ich na parkingu strzeżonym oraz przekazywania do demontażu w roku 2025.Usługi Transportowe i Parkowanie Pojazdów Dariusz Krawczyk153 724,00 zł20.12.20241.01.2025
31.12.2025
82/GKiOŚ/2024
9641usługa postępu do sieci PESEL-NETOrange Polska Spółka Akcyjna5 904,00 zł20.12.20241.01.2025
31.12.2026
UM/00794487/2024
9640Abonament na świadczenie usługi pobierania, przetwarzania, analizowania i wizualizacji danych z czujników do pomiaru jakości powietrza oraz serwisu i utrzymania ekranu LED 100’’KATARZYNA BURDA-ŚWIERZ GLOBAL INNOVATIVE SOLUTIONS32 103,00 zł19.12.20241.01.2025
31.12.2025
83/GKiOŚ/2024
9639Przedmiotem umowy jest dostawa prasy do Urzędu Miejskiego.Garmond Press S.A.5 872,64 zł18.12.20241.01.2025
31.12.2025
AT.93/2024

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek