Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
7614umudurowanie dla strażnika miejskiegoTrójmiejski Salon Mundurowy, ul. Żwirowa 4 , 84-240 Reda2 000,00 zł8.01.20218.01.2021
16.02.2021
SM-II.2600.2.2021
7613gaz pieprzyowy -sztuk 15JAR-MIX Militaria, ul. Kopernika 2, 76-200 Słupsk300,00 zł8.01.2021
31.01.2021
SM-II.2600.3.2021
7612Zakup bukietu kwiatów na potrzeby Urzędu MiejskiegoKwiaciarnia Strelicja ul. Wojska Polskiego 2, 76-200 Słupsk50,00 zł7.01.20217.01.2021AT.II.2600.6.4.2021
7611Kompleksowa obsługa druku i urządzeń drukujących i kopiujących oraz dzierżawy 4 szt. urządzeń wielofunkcyjnych.Kseroserwis Leszek Kanclerski279 878,72 zł5.01.20215.01.2021
4.01.2023
SRZP.1/2021
7610Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2021 roku.Iwona Jankowska - Baranowska20 020,00 zł4.01.20212.01.2021
31.12.2021
ZKO-OU.5380.6.2021
7609Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2021 roku.Barbara Krupa-Włodarczyk24 024,00 zł4.01.20212.01.2021
31.12.2021
ZKO-OU.5380.6.2021
7608Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2021 roku.Tomasz Kwiatkowski20 020,00 zł4.01.20212.01.2021
31.12.2021
ZKO-OU.5380.6.2021
7607Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, i nieodpłatnych porad obywatelskich w 2021 roku.Słupskie Biuro Porad Obywatelskich128 040,00 zł4.01.20212.01.2021
31.12.2021
WiP.3037.1.2021
7606Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2021 roku.Dominik Gliński20 020,00 zł4.01.20212.01.2021
31.12.2021
ZKO-OU.5380.6.2021
7605Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2021 roku.Ewa Werenc24 024,00 zł4.01.20212.01.2021
31.12.2021
ZKO-OU.5380.6.2021
7604Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2021 roku.Zbigniew Wojciech Kowalski12 012,00 zł4.01.20212.01.2021
31.12.2021
ZKO-OU.5380.6.2021
7603Przedmiotem umowy jest dostawa prasy do Urzędu Miejskiego w SłupskuGarmond Press S.A. ul. Elbląska 54, Gdańsk3 592,92 zł4.01.20211.01.2021
31.12.2021
AT.48/2020
7602Opakowania na posiłki profilaktyczne -sztuk 600"Społem" PSS w Słupsku, Bar "Koziołek-Matołek", ul. Starzyńskiego 6-7, 76-200 Słupsk480,00 zł4.01.20211.01.2021
30.04.2021
SM.II.2600.1.2021
7601Zakup ciasta na potrzeby Urzędu MiejskegoPHP "BaGIETKA" Sp. z o.o. ul. Grunowo 80, 89-620 Chojnice44,00 zł4.01.20214.01.2021AT.II.2600.6.2.2021
7600Badanie techniczne samochodu służbowego FORD GS 62026Auto Serwis J. Zamęcki ul. Główna 7 Głobino , 76-200 Słupsk100,00 zł4.01.20214.01.2021AT.RA.2600.6.3.2021
7599Zakup 3 bukietów kwiatów na potrzeby Urzędu MiejskiegoKwiaciarnia Strelicja ul. Wojska Polskiego 2, 76-200 Słupsk300,00 zł4.01.20214.01.2021AT.II.2600.6.1.2021
7598Zakup siłownika do drzwi wejściowych RatuszaFimal PSB, ul. Bałtycka 3, 76-200 Słupsk359,00 zł4.01.2021czas nieokreślonyAT-RT-I.2600.1.2021
7597Asysta strony internetowej www.slupsk.pl na 2021 rok.Kaliop poland Spółka z o.o.39 114,00 zł1.01.20211.01.2021
31.12.2021
AT.RI. 1/2021
7596Przedmiotem umowy jest zakup paliw płynnych oraz gazu skroplonego do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w SłupskuMazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa28 930,00 zł31.12.20201.01.2021
31.12.2021
AT.51/2020
7595Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg na terenie Miasta Słupska oraz przechowywania pojazdów oraz ich demontażu.Usługi Transportowe i Parkowania Pojazdów Dariusz Krawczyk308 526,00 zł31.12.20201.01.2021
31.12.2021
SRZP.27/2020

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek