Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
7594Obsługa szatni w pomieszczeniach Pałacu Ślubów - Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku podczas odbywających się uroczystości z okazji zawarcia małżeństwa oraz jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego.dane osobowe wyłączone7 200,00 zł31.12.20205.01.2021
31.12.2021
USC.1.2021
7593Przedmiotem umowy jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Urzędu Miejskiego w SłupskuOrange Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa18 400,92 zł31.12.20201.01.2021
31.12.2021
AT.50/2020
7592Świadczenie usług w zakresie kompleksowego mycia samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w SłupskuAuto-Myjnia Jacek Turzyński ul. Poprzeczna 7, 76-200 Słupsk5 265,00 zł31.12.20201.01.2021
31.12.2021
AT.52/2020
7591Przedmiotem umowy jest wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach, korytarzach i wejściach do budynków - ul. Jaracza 5Liberty Jakub Kamiński ul. Paderewskiego 30/6, 76-200 Słupsk63 468,00 zł31.12.20202.01.2021
31.12.2021
AT.55/2020
7590Przedmiotem umowy jest wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach, korytarzach i wejściach do budynków - SCOPIESLiberty Jakub Kamiński ul. Paderewskiego 30/6, 76-200 Słupsk50 184,00 zł31.12.20202.01.2021
31.12.2021
AT.56/2020
7589Przedmiotem umowy jest wywóz nieczystości stałych z nieruchomości administrowanych przez Urząd Miejski w Słupsku oraz dzierżawa pojemników i kontenera do gromadzenia tych nieczystościPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk113 727,36 zł31.12.20201.01.2021
31.12.2021
AT.53/2020
7588Umowa dotyczy wykonania usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach, korytarzach i wejściach do budynków.Instytut Nieruchomości ul. Lutosławskiego 12, 76-200 Słupsk34 538,40 zł31.12.20202.01.2021
31.12.2021
AT.54/2020
7587Ogłoszenie prasowe o naborze na członków Komitetu RewitalizacjiPolska Press Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa350,14 zł31.12.202031.12.2020ZF-RR.III.0008.1.2021
7586Świadczenie usług polegających na przeprowadzaniu badań i sporządzaniu wspólnych opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu przez biegłych sądowych, na potrzeby Miejskiej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku1) Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Jarosław Kaczmarek Specjalista Psychiatra, 76-270 Ustka, ul. Dąbrowszczaków 4/36; 2)Robert Szałek Specjalista psychologii klinicznej, 62-600 Koło, ul. 3 maja 10620 000,00 zł31.12.20201.01.2021
31.12.2021
41/ZiSS/2020
7585świadczenie obsługi prawnej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w zakresie wykonywanych przez Urząd zadań w administracji samorządowej, w szczególności obsługi prawnej Rady Miejskiej w SłupskuKancelaria Radcy Prawnego Renata Czarnecka50 184,00 zł31.12.20204.01.2021
31.12.2021
1/BRM/2020
7584Ogłoszenie w prasie lokalnej (kondolencje)Polska Press Sp. z o.o. ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa1 291,50 zł30.12.202030.12.2020AT.II.2600.6.217.2020
7583Przedmiotem umowy jest publikacja kondolencji i nekrologówPolska Press Sp. z o.o. ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa6 000,00 zł30.12.20201.01.2021
31.12.2021
AT.46/2020
7582Przedmiotem umowy jest publikacja ogłoszeń prasowych o zasięgu lokalnym dla Urzędu MiejskiegoPolska Press Sp. z o.o. ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa34 700,00 zł30.12.20201.01.2021
31.12.2021
AT.47/2020
7581prowadzenie tzw. punktu konsultacyjnegodane osobowe wyłączone36,00 zł29.12.20204.01.2021
31.12.2021
107/GKiOŚ/2020
7580Publikacja kondolencji na łamach gazety codziennejPolska Press Sp. z o.o. ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa430,50 zł29.12.202029.12.2020AT.II.2600.6.218.2020
7579wsparcie realizacji zadania publicznego pod nazwą: "Zapewnianie opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobieganie bezdomności zwierząt poprzez prowadzenie Schroniska dla Zwierząt w Słupsku w okresie od 16 grudnia 2019 r. do 31 października 2021 r."Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce, Oddział w Słupsku1 863 818,50 zł28.12.202028.12.2020
15.04.2022
Aneks nr 3/2020 do umowy Nr 36/GKiOŚ/2019 z dnia 29 października 2019 r.
7578prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, obsługi przeciwpożarowej oraz szkoleń udzielania pierwszej pomocy dla jednostek organizacyjnych miasta SłupskaZespół partnerów100 800,00 zł28.12.20201.01.2021
31.12.2021
BHP.1/2020
7577Usługa zamówienia i zakupu wraz z transportem elementów nośnych windy w budynku przy ul. Jana Pawła II 1.Zakład napraw i konserwacji urządzeń dźwigowych Seweryn Zwolan i Synowie S.C. - Michał i Piotr Zwolan w Słupsku32 595,00 zł28.12.202028.12.20201/2020
7576Aneks 3/2020 do umowy nr 26/ZiSS/18 z 2.08.2018 r. w sprawie z realizacji w 2021 roku zadania pn. „Słupski program na rzecz przeciwdziałania skutkom niepłodności poprzez dofinansowanie leczenia metodą zapłodnienia pozaustrojowego”.Gameta Gdynia Centrum Zdrowia Sp z o. o., Gdynia5 000,00 zł28.12.20201.01.2021
31.12.2021
Aneks 3/2020 do umowy nr 26/ZiSS/18 z 2.08.2018 r
7575Aneks 5/2020 do umowy nr 27/ZiSS/18 z 2.08.2018 r. w sprawie z realizacji w 2021 roku zadania pn. „Słupski program na rzecz przeciwdziałania skutkom niepłodności poprzez dofinansowanie leczenia metodą zapłodnienia pozaustrojowego”.INVICTA Sp. z o. o., Gdańsk80 000,00 zł28.12.20201.01.2021
31.12.2021
Aneks 5/2020 do umowy nr 27/ZiSS/18 z 2.08.2018 r.

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek