Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

13.12.2023

Kontrole
Kontrola przeprowadzona w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Zespole Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Szkole Podstawowej nr 11 im. Mikołaja Kopernika w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Szkole Podstawowej nr 9 im. kmdra por. Stanisława Hryniewieckiego w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim nr 7 "Kolorowe Kredki" w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim nr 5 "Wesoła Piąteczka" w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim nr 3 w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu pomocy żywnościowej w latach 2024-2025
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 952-23 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska.
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu opieki paliatywnej w latach 2024-2025
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 948-23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu opieki paliatywnej w latach 2024-2025.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 951-23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu pomocy żywnościowej w latach 2024 -2025.
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej dot. promocji miasta
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 950-23 w sprawie powołania Komisji Wyborczej do przeprowadzenia wyborów składu Słupskiej Rady Seniorów III Kadencji
Interpelacje Radnych
Interpelacja 329 dot. zapadniętej "kanalizy" w słupskim Schronisku dla Zwierząt
Interpelacje Radnych
Interpelacja 328 dot. wyrwy na rogu ulic Raszyńska-Degi
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert - "Fachman dla sniora"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 949-23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania zadania publicznego pn. „Fachman dla seniora”, polegającego na realizacji usług konserwatorsko-naprawczych dla osób starszych i samotnych z terenu Miasta Słupska w ich miejscu...
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Środowiskowym Domu Samopomocy przy ul. Kościuszki 3 w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku

12.12.2023

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 449-23 w sprawie podwyższenia kapitału zakłądowego Innobaltica Sp. z o.o. w Gdańsku

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek