Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

2.02.2024

Dokumenty
Zarządzenie Nr 1028/BM/23 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 29 grudnia 2023 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1028-23 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 99-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów 21,22,23 Miasta Słupsk”.
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego - garażu, stanowiącego własność Skarbu Państwa, położonego w Słupsku przy ul. Banacha 10
Przetargi
VII przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska, położonej przy ulicy J. Przybory w obrębie nr 0008 miasta Słupska
Przetargi
V przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska, położonej przy ulicy J. Kaczmarskiego w obrębie nr 0008 miasta Słupska
Dokumenty
petycja z dnia 13 stycznia 2024 r. dotycząca zmiany zarządzania Rzeczpospolitą Polską na system prawdziwej demokracji, czyli sprawowania władzy bezpośredniej przez Naród Polski.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 337 dot. uruchomienia przejścia przez ulicę M. Zaborowskiej

1.02.2024

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXVIII/952/24 w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 roku w sprawie połączenia jednostek budżetowych pod nazwą: Zarząd Transportu Miejskiego w Słupsku, Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku i Zarząd...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 69/1 w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska na 2024 rok
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. PFSB
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 98-24 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 611/SK/2021 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 29 lipca 2021 r. w sprawie zasad polityki rachunkowości Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 76-24 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 893/ZKO/2023 z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie inwentaryzacji środków trwałych i pozostałych środków trwałych za 2023 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/52/19 w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Miasta Słupska na ochronę środowiska publikacja uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego
Dokumenty
Sprawozdania z wykonania planu kontroli
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXVIII/959/24 w sprawie zmiany uchwały nr XXV/412/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 97-24 w sprawie sporządzenia informacji o stanie mienia komunalnego Miasta Słupska za 2023 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 72-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Dokumenty
Uchwała Nr LXVIII/951/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 stycznia 2024 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2024-2041
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXVIII/955/24 w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/522/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Słupsku na lata 2021 – 2025

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek