Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

19.12.2023

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/933/23 w sprawie zmiany uchwały Nr LXIV/918/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2023 r. w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych oraz zasad zwrotu kosztów podróży przysługujących radnym Rady Miejskiej w Słupsku publikacja w...

18.12.2023

Interpelacje Radnych
Interpelacja 326 dot. zlecenia firmie zewnętrznej wykonania audytu realizacji zadań własnych Gminy Miasto Słupsk w sektorze transportu zbiorowego przez MZK Sp. z o.o.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 965-23 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 172.224,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Zespole Szkół Mechanicznych i Logistycznych im. inż. Tadeusza Tańskiego w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej o możliwości skorzystania z prawa pierwokupu nieruchomości na Starym Rynku - dawne kino Millenium
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 963-23 w sprawie: powołania Komisji do wyboru Partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu w ramach konkursu nr FEPM.05.08-IZ.00-006/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 964-23 w sprawie przekazania do zasobów Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku w zarządzania i administrowanie lokal położony w Słupsku przy ul. Stefana Batorego 4/3
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 962-23 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 961-23 w sprawie przeznaczenia do oddania w użyczenie części nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska.
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do oddania w najem
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 960-23 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 39.890,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 959-23 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 222.081,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*

15.12.2023

Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej dot. ekspertyz, opinii, wycen, analiz itd. w zakresie, których przedmiotem była materia odnosząca się do podatków lokalnych.
Dokumenty
Roczny Plan Konsultacji Społecznych na 2024 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 958-23 w sprawie powołania komisji konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych w otwartym konkursie ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania w 2024 roku zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień pn. Funkcjonowanie...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 943-23 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2023 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 929-23 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2023 rok
Dokumenty
Otwarty konkurs ofert na wsparcie wykonania zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień pn. „Droga do samodzielności – działanie na rzecz reintegracji zawodowej i społecznej osób wykluczonych
Dokumenty
Otwarty konkurs ofert na 2024 rok pn: Prowadzenie całorocznej, stacjonarnej działalności pomocowej w zakresie psychoterapii, punktu konsultacyjnego dla dzieci i młodzieży z grup ryzyka, eksperymentujących z substancjami psychoaktywnymi, neofitów

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek