Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

12.01.2024

Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu opieki paliatywnej w latach 2024-2025.
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu pomocy żywnościowej w latach 2024-2025.
Ogłoszenia
Obwieszczenie Wojewody Pomorskiego w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2024 r. na obszarze województwa pomorskiego
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej dot. Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Wojska Polskiego 26 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Marii Konopnickiej 14 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 25-24 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 632/E/2023 Prezydenta Miasta Słupska w sprawie ustalenia wysokości cen i opłat za korzystanie z obiektów i urządzeń szkolnych i placówek oświatowych, prowadzonych przez Miasto Słupsk
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 31-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 „Promyczek” w Słupsku”.
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej w sprawie decyzji ZRID.
Dokumenty
Uchwała Nr 018/p213/D/I/24 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z dnia 11 stycznia 2024 r.
Przetargi
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 „Promyczek” w Słupsku
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. stanu ludności poszczególnych ulic Miasta Słupska na dzień 31.12.2023 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1027-23 w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonego rachunku dochodów dla środków z Funduszu Pomocy z przeznaczeniem na wydatki w zakresie pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w miejscu sprawowania opieki przez dziennych opiekunów przy ul. Frąckowskiego 15 w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku

11.01.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 893-23 w sprawie inwentaryzacji środków trwałych i pozostałych środków trwałych za 2023 r.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w miejscu sprawowania opieki przez dziennych opiekunów przy ul. mjr. Henryka Sucharskiego 77 w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 22-24 w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych odrębnymi ustawami na 2024 rok
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Słupsku
Ogłoszenie o naborze na stanowisko: sprzątaczka
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 68/3 w sprawie przyjęcia i przystąpienia przez Miasto Słupsk do realizacji programu osłonowego "Korpus Wsparcia Seniorów w Mieście Słupsku” na rok 2024
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 23-2024 w sprawie powołania komisji konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych w otwartym konkursie ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu działalności na rzecz osób w wieku senioralnym w...

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek