Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

24.01.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 56-24 w sprawie zatwierdzenia planu potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych na terenie Miasta Słupska na 2024 rok.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 52-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Sprawozdania z wykonania planu audytu

23.01.2024

Kontrole
Kontrola przeprowadzona przez pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego na projekcie pn. "Rejs po wiedzę - rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli poprzez edukację morską i żeglarską (...)
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący "koronerów"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 51-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Lipowej 3, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 50-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej działki nr 967/1 stanowiącej własność miasta Słupska położonej w Słupsku przy ulicy M. Zaborowskiej oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 53-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w użyczenie części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 41-24 w sprawie ustalenia regulaminu wewnętrznego wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 46-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu zagospodarowania terenu dla budowy i rozbudowy połączenia ulic Bałtyckiej - Kaszubskiej - Gdańskiej w Słupsku
Przetargi
I przetarg pisemny ograniczony na oddanie w najem na czas nieokreślony lokalu użytkowego położonego w Słupsku przy ul. Wojska Polskiego 41-42 / ul. A. Mickiewicza 15.

22.01.2024

Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 2 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 45-24 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 501/WGKiOŚ/2022 Prezydenta Miasta Słupska w sprawie przyjęcia „Taryfy przewozu osób i bagażu w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku”
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Adama Mickiewicza 18 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Medycznej Szkole Policealnej przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za miesiąc listopad 2023 r.
Dokumenty
Zbiorcza informacja o petycjach za 2023 rok
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Medycznej Szkole Policealnej przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za miesiąc grudzień 2023 r.
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż udziału w nieruchomości zabudowanej położonej w Słupsku przy ul. Zamiejskiej 5 (działka nr 67 w obrębie nr 0006) stanowiącego własność Miasta Słupska.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Policealnej Szkole Medycznej w Słupsku przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za miesiąc listopad 2023 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1013-23 w sprawie ustalenia Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek