Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

4.12.2023

Przetargi
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 Królestwo Skrzatów w Słupsku (mleko i produkty mleczarskie, pieczywo)
Dokumenty
Zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla rzedsięwzięcia polegającego na modernizacji kotła węglowego WR-25 nr K1 w Kotłowni Rejonowej nr 1 w Słupsku na kocioł biomasowy
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupsku
Prawo
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupsku
Informacje o Jednostce Organizacyjnej
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupsku
Redakcja BIP MJO
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupsku
Ogłoszenia
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/920/23 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040
Dokumenty
Uchwała Nr LXV/920/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 listopada 2023 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2023-2040
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 911-23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania turystyki i krajoznawstwa na zadanie - Organizacja imprez turystyczno - rekreacyjnych w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 898-23 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu i materiałów obrony cywilnej na terenie miasta Słupska w 2023 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 899-2023 w sprawie ustalenia sposobu działania oraz zakresu odpowiedzialności wykonawców zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa mieszkańców Słupska podczas obfitych opadów śniegu i zjawisk z nim związanych
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/923/23 w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu usuniętego z drogi oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu w 2024 roku.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/928/23 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Słupskim w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/927/23 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Słupsk w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych

1.12.2023

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 66/2 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 66/1 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok
Dokumenty
Uchwała NR 182/p213/F/I/23 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie opinii o projekcie uchwały o wieloletniej prognozie finansowej miasta Słupsk na lata 2024-2041
Dokumenty
Uchwała Nr 183/p213/P/I/23 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie opinii o projekcie uchwały budżetowej Miasta Słupsk na 2024 rok oraz możliwości sfinansowania deficytu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 908-23 w sprawie przeznaczenia do oddania w użyczenie nieruchomości gruntowych zabudowanych, stanowiących własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 906-23 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomość gruntową zabudowaną w częściach, stanowiącą własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek