Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

10.01.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 24-24 w sprawie powołania komisji konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych w otwartym konkursie ofert na wsparcie wykonania zadania publicznego z zakresu rozwiązywania problemów uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy domowej od 15 stycznia 2024 r....
Dokumenty
Obwieszczenie dotyczące postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego namodernizacji kotła węglowego WR-25 nr K1 w Kotłowni Rejonowej nr 1 w Słupsku na kocioł biomasowy
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na wsparcie wykonania zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.
Dokumenty
Zawiadomienie stron dot. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy ulicy Szpilewskiego”
Dokumenty
Udział społeczny w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy ulicy Szpilewskiego”
Ogłoszenia
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania adm. ws. ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w granicach dz. nr 46/2, 33/1 i 44/2, obr. 15 przy ulicy Gdańskiej w Słupsku
Przetargi
Dostawa artykułów spożywczych dodatkowych dla Przedszkola Miejskiego nr 9 „Akademia Uśmiechu”
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 68/1 w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kwartał Milenium" w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 68/2 w sprawie zmiany uchwały nr XXV/412/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk.
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej, kadencja 2018-2024
Tadeusz Bobrowski
Dokumenty
Program Priorytetowy „Ciepłe Mieszkanie”

9.01.2024

Dokumenty
Otwarty konkurs ofert na wsparcie wykonania w 2024 r. zadań publicznych w zakresie dofinansowania wkładu własnego
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert na wsparcie wykonania w 2024 r. zadań publicznych w zakresie dofinansowania wkładu własnego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 15-24 Otwarty konkurs ofert na wsparcie wykonania w 2024 r. zadań publicznych w zakresie dofinansowania wkładu własnego organizacji pozarządowych do realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych a służących realizacji zadań publicznych
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 21-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Miasta Słupska
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. usługi w postaci stwierdzania zgonu, wystawiania karty zgonu oraz ustalania przyczyny zgonu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1030-23 w sprawie ustalenia Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na wsparcie wykonania zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie na 2024 rok pn.: Prowadzenie całorocznej, stacjonarnej działalności pomocowej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 18-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Schronisku dla Zwierząt w Słupsku przez pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska z dnia 16 listopada 2023 r.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek