Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

30.11.2023

Przetargi
I przetarg nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Słupsku przy ulicy B.Krzywoustego

29.11.2023

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 873-23 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 „Promyczek” w Słupsku”.
Radny Rady Miejskiej, kadencja 2018-2024
Mieczysław Jaroszewicz
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 65-20 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 65/21 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 882-23 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa tablic rejestracyjnych.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. nieruchomości położonych w Słupsku przy ul. Partyzantów 31, ul. J. Tuwima 22a oraz ul. Jedności Narodowej 2
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedsiębiorstwie Gospdarki Mieszkaniowej Sp. z o. o w Słupsku przez pracowników Wydziału Straży Miejskiej i zarządzania Kryzysowego

28.11.2023

Dokumenty
Otwarty konkurs ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania w 2024 r. zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania w 2024 r. zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 881-23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wsparcie lub powierzenie zadania z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień w 2024 roku na wsparcie lub powierzenie wykonania w 2024 roku zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 65/16 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 65/10 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. zadań inwestycyjnych realizowanych w 2023 r. i planowanych do realizacji w latach 2024-2027
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 880-23 w sprawie powołania Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Słupsku na lata 2024-2027
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 879-23 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 262.647,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 876-23 w sprawie powołania Zespołu ds. przygotowania projektu „Słupskie starorzecza – ochrona cennych siedlisk przyrodniczych”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 877-23 w sprawie powołania Zespołu ds. przygotowania projektu pn. „Renowacja i rewitalizacja zdegradowanych przestrzeni miejskich"

27.11.2023

Interpelacje Radnych
Interpelacja 322 dot. usterek na inwestycji pn. "Węzeł transportowy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska z elementami priorytetów dla komunikacji zbiorowej"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 875-23 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 560/ZiSS/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 27 lipca 2023 roku w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek