Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

26.10.2023

Dokumenty
Przepisy prawne dotyczące działalności organizacji pozarządowych
Interpelacje Radnych
Interpelacja 320 dot. objęcia zakresem modernizacji parkingu przy ulicy Andersa 5/7
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/908/23 w sprawie ustalenia kwoty dotacji na 2024 r. przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem lub pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/912/23 w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego miasta Słupska.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/911/23 w sprawie uchylenia uchwały Nr LIV/788/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 stycznia 2023 roku w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/910/23 w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości Miasta Słupska
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę i najem

25.10.2023

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/913/23 w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji projektu partnerskiego w ramach działania 5.8. "Edukacja ogólna i zawodowa w zakresie projektów dotyczących edukacji włączającej" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Fundusze...
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/909/23 w sprawie zmiany uchwały Nr LVI/812/23 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób...
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/904/23 w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem jest Miasto Słupsk udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/917/23 w sprawie pozostawienia skargi bez rozpoznania
Dokumenty
Kontrola przeprowadzona przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Słupsku w zakresie wynajmu sal gimnastycznych w szkołach dla podmiotów zewnętrznych.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/905/23 w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego Miasta Słupska „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024 – 2028
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/916/23 w sprawie wskazania nowego terminu załatwienia skargi
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/914/23 w sprawie skargi na działania Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Dokumenty
Kontrola przeprowadzona przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Słupsku w zakresie wpływów i wydatków z "Funduszu kapslowego" za lata 2018-2022.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 805-23 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie nieograniczonego przetargu ustnego części nieruchomości gruntowej niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIV/915/23 w sprawie skargi na pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Słupsku oraz Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 806-23 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 555/ZN/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 26 lipca 2023 r. w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej zabudowanej, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia...
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
LXIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek