Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

14.12.2023

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 945-23 w sprawie przekazania do zasobów Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o. o. w Słupsku w administrowanie i zarządzanie nieruchomości gruntowej zabudowanej.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 955-23 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 11 „Calineczka” w Słupsku”.
Przetargi
„Dostawa licencji – kontynuacja eksploatacji zintegrowanego systemu informatycznego polegającego na naliczaniu i rozliczaniu dotacji oświatowej dla szkół i placówek niepublicznych ”.
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. uchwały krajobrazowej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 954-23 w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki pn.: „Dostawa licencji – kontynuacja eksploatacji zintegrowanego systemu informatycznego polegającego na naliczaniu i rozliczaniu dotacji oświatowej dla...
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej w zakresie nabywania w drodze umowy sprzedaży gruntów na cele drogowe

13.12.2023

Dokumenty
Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu pomocy żywnościowej w latach 2024-2025
Dokumenty
Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu opieki paliatywnej w latach 2024-2025
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim Integracyjnym nr 32 "Tęczowa Dolina" w Słupsku przez pracowników Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim Integracyjnym nr 8 "Zamek Skarbów" w Słupsku przez pracowników Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Zespole Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Szkole Podstawowej nr 11 im. Mikołaja Kopernika w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Szkole Podstawowej nr 9 im. kmdra por. Stanisława Hryniewieckiego w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim nr 7 "Kolorowe Kredki" w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim nr 5 "Wesoła Piąteczka" w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim nr 3 w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu pomocy żywnościowej w latach 2024-2025
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 952-23 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska.
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu opieki paliatywnej w latach 2024-2025

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek