Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

2.11.2023

Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert na realizację w formie powierzenia zadania publicznego polegającego na prowadzeniu punktów: nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie Miasta Słupska w 2024 r.
Ogłoszenia
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą „Przebudowa wraz z rozbudową ulicy Leszczyńskiego w Słupsku”.
Przetargi
„Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 11 „Calineczka” w Słupsku”.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Szkołach "Cosinus Plus" w Słupsku przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za miesiąc czerwiec 2023 r.
Dokumenty
Otwarty konkurs ofert na realizację w formie powierzenia zadania publicznego polegającego na prowadzeniu punktów: nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie Miasta Słupska w 2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 821-23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w formie powierzenia zadania publicznego polegającego na prowadzeniu punktów: nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie Miasta Słupska w 2024 r
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 820-23 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 63.380,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 819-23 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 207.137,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*

31.10.2023

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 816-23 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 11 „Calineczka” w Słupsku.
Przetargi
„Usługa zarządzania nieruchomością zabudowaną stanowiącą własność Skarbu Państwa położoną w Słupsku przy ul. Jana Pawła II 1”.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 818-23 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zespół Szkół Mechanicznych i Logistycznych im. Tadeusza Tańskiego w Słupsku
Informacje o Jednostce Organizacyjnej
Dokumenty
Sprawozdanie - III kwartał 2023
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 817-23 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Usługa zarządzania nieruchomością zabudowaną stanowiącą własność Skarbu Państwa położoną w Słupsku przy ul. Jana...

30.10.2023

Dokumenty
Program Priorytetowy "Ciepłe Mieszkanie"
Dokumenty
Raporty z wykonania Planu adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Słupska za lata 2021-2022
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej ws zgodności nośników z zapisami uchwały reklamowej
Dokumenty
Obwieszczenie o wydaniu decyzji Nr 3/2023 znak: GKiOŚ.ROŚ.6233.14.2022.IŻ - zmiany zezwolenia na przetwarzanie odpadów - decyzji Nr 1/2022 z dnia 22.03.2022 roku znak: GKiOŚ.ROŚ.6233.9.2021.2.2022.IŻ w związku z prowadzoną instalacją do odzysku odpadów
Radny Rady Miejskiej, kadencja 2018-2024
Artur Wiszniewski
Ogłoszenia
Ogłoszenie o otwartym naborze na Partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek