Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

27.02.2025

Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Niepublicznej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej SPERARE w Słupsku przez pracowników Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 183-25 w sprawie powołania i nadania Regulaminu pracy Miejskiej Komisji Wyborczej do przeprowadzenia wyborów do Młodzieżowej Rady Miasta Słupska VI kadencji
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/157/25 w sprawie trybu zgłaszania przez Młodzieżową Radę Miasta Słupska wniosku o podjęcie inicjatywy uchwałodawczej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 177-25 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 490/ZN/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 26 czerwca 2024 roku w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Grodzkiej 1 stanowiącej...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 174-25 w sprawie ustalenia regulaminu wewnętrznego Wydziału Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/166/25 w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/158/25 w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla szkół i placówek funkcjonujących na terenie miasta Słupska prowadzonych przez osoby fizyczne lub prawne inne, niż miasto Słupsk oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich...
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/165/25 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od zbycia w drodze przetargu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 176-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stefana Jaracza 22 - Juliusza Słowackiego 1, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 178-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stefana Jaracza 22 - Juliusza Słowackiego 1, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/155/25 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/154/25 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok
Dokumenty
Ogłoszenie konkursowe - pozarządówka 2025
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 173-25 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 150/WIP/2025 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 21 lutego 2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 175-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w użyczenie w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego stanowiącego własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

26.02.2025

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/164/25 w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie prawa własności do nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, w imieniu którego prawa właścicielskie wykonuje Agencja Mienia Wojskowego, na rzecz Miasta Słupska.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/163/25 w sprawie wyrażenia zgody, na nieodpłatne przejęcie nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, na rzecz Miasta Słupska.
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
XII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/162/25 w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości do zasobu Miasta Słupska
Przedszkole Miejskie nr 25 "Kubuś Puchatek" w Słupsku
Rejestr umów

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek