Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

28.06.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 501-24 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi - Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do realizacji działań w ramach Programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 499-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 5 „Wesoła Piąteczka” w Słupsku”.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 498-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 1 „Zaczarowany Ogród” w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 500-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 25 „Kubuś Puchatek” w Słupsku.

27.06.2024

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej ws. doświetlenia stacji rowerowej przy al. 3-go Maja
Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
Protokół Nr II/24 z 22 maja 2024 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/30/24 w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej na działkach nr 124/1 i 124/2 obr. 14 przy ulicy Gdańskiej w Słupsku
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp.zo.o
Informacje o Jednostce Organizacyjnej
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/44/24 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023 rok
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/23/24 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Interpelacje Radnych
Interpelacja 13 dot. wakatów nauczycielskich na terenie Miasta
Interpelacje Radnych
Interpelacja 11 dot. degradacji, zapchania przepustu pierwszego stawku w Lasku Północnym i tym samym zanieczyszczenia i uniemożliwienia przepływu wody do strumyka
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 493-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej działki nr 212/1 i nr 218/4 stanowiącej własność miasta Słupska położonej w Słupsku przy ulicy Andrzeja Struga i ulicy Cypriana Kamila Norwida oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 494-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zagospodarowania terenu dla budowy zadania inwestycyjnego pn. : „Bulwarowy Zakątek”, realizowanego w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2024.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/41/24 w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/42/24 w sprawie wskazania nowego terminu załatwienia wniosku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/45/24 w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023 rok.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/43/24 w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Słupska wotum zaufania za 2023 r.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 18 dot. wstawienia poręczy wzdłuż schodów przy ul. Wazów
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do sprzedaży

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek