Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Podstawa prawna:
Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy Prawo Telekomunikacyjne (DU z 21.12.2012, poz. 1445), który dostosował polskie przepisy do dyrektyw unijnych 2009/136/WE i 2009/140/WE.

Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

4.02.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 89-25 w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonego rachunku dochodów dla środków z Funduszu Pomocy z przeznaczeniem na wydatki w zakresie pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 79-25 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 18/BiZK/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 10 stycznia 2023 r. w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Miasta Słupska oraz ustalenia jej składu osobowego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 103-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 227.316,85 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 105-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 46.430,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 104-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 49.238,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1024-24 w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonego rachunku dochodów dla środków z Funduszu Pomocy z przeznaczeniem na wydatki w zakresie pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa

3.02.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 91-25 w sprawie powołania Dyrektora instytucji kultury pn. Słupski Ośrodek Kultury
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 95-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 101-25 w sprawie ustalenia instrukcji przygotowania sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Miasta Słupska
Ogłoszenia
Ogłoszenie konkursów na stanowiska dyrektorów w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 96-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
GSL_SLUPSK_GRUNWALDZKA
Dokumenty
Informacja dot. punktów nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Dokumenty
Zapisy na porady

31.01.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 75-25 W sprawie powołania Zespołu do opiniowania wniosków dotyczących inicjatyw lokalnych w 2025 r.
Dokumenty
Sprawozdanie - IV kwartał 2024
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 94-25 w sprawie powołania składu osobowego Komisji Konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych o udzielenie dotacji na wsparcie realizacji zadań publicznych w 2025 roku z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 93-25 w sprawie powołania Komisji ds. Nagród za osiągnięte wysokie wyniki sportowe we współzawodnictwie krajowym lub międzynarodowym oraz za osiągnięcia w działalności sportowej.
Dokumenty
petycja z dnia 27 grudnia 2024 r. w sprawie podjęcia przez RM w Słupsku uchwał w 10. wymienionych w piśmie sprawach
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 92-25 w sprawie terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2025/2026, a także terminów składania dokumentów do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz do klas pierwszych szkół podstawowych...

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek