Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

9.07.2024

Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska, położonej przy ul. S. Małachowskiego w obrębie nr 0006 Miasta Słupska
Ogłoszenia
Zaproszenie do składania ofert na wybór Agenta Emisji obligacji komunalnych na 2024 rok

8.07.2024

Przetargi
I pisemny przetarg ograniczony na oddanie w najem na czas nieokreślony lokalu użytkowego położonego w Słupsku przy ul. Towarowej 10.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 502-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Interpelacje Radnych
Interpelacja 20 dot. złego stanu nawierzchni dróg w mieście - uzupełnienie interpelacji nr 16
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 523-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 114.602,90 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w miejscu sprawowania opieki przez dziennych opiekunów przy ul. Frąckowskiego 15 w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Ogłoszenia
Zaproszenie do składania ofert na sporządzenie opinii o wysokości stawki czynszu dzierżawnego
Ogłoszenia
Zaproszenie do składania ofert na sporządzenie opinii o wysokości stawki czynszu dzierżawnego

5.07.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 522-24 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 730/Ks/2016 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 22 września 2016 r. w sprawie scentralizowanych zasad rozliczeń podatku od towarów i usług przez Miasto Słupsk i Jego jednostki budżetowe.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 19 dot. stanu czystości chodnika oraz mienia miejskiego przy zbiegu ulic Nowobramskiej i Łukasiewicza
Przetargi
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 9 „Akademia Uśmiechu” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 521-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących propozycji nazwy ulicy w Słupsku

4.07.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 519-24 w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD) w Urzędzie Miejskim w Słupsku
Dokumenty
517-24
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 517-24 w sprawie powołania Zespołu do spraw Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2025
Zespół Szkół "Elektryk" im. Noblistów Polskich w Słupsku
Finanse i mienie
Przetargi
„Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 „Słupskiego Chłopczyka” w Słupsku”.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 518-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 9 „Akademia Uśmiechu” w Słupsku.
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę i najem

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek