Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

17.03.2025

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie Centrum Integracji Cudzoziemców
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 223-25 w sprawie ustalenia regulaminu konkursu na stworzenie rolki (krótkiego filmiku nagranego w pionowym formacie, trwającego do 60 sekund) pn: „W wodzie się nie mieści” oraz powołania komisji konkursowej do jego rozstrzygnięcia
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Adama Mickiewicza 38 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 217-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Deotymy 4/2Aof stanowiącej własność Miasta Słupska.
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. Bitwy Warszawskiej 2 stanowiącego własność Miasta Słupska.
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Jana Długosza 14 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Jana Długosza 14 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 35/25 - zapytanie dot. kontroli nad realizacją inwestycji miejskich
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 14/5 w sprawie zniesienia formy ochrony z drzew wchodzących w skład alei uznanej za pomniki przyrody znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 218-25 w sprawie powołania komisji konkursowych do wyłonienia kandydatów na dyrektorów: Przedszkola Miejskiego nr 2 w Słupsku, Przedszkola Miejskiego nr 3 „Bursztynowa Wróżka” w Słupsku, Przedszkola Miejskiego nr 4 „Królestwo Skrzatów” w Słupsku, Przedszkola Miejskiego...
Interpelacje Radnych
Interpelacja 47/25 - zapytanie dot. realizacji umowy o udzielenie dotacji celowej Nr 1/ZF/2018 zawartej pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 13/2 w sprawie deklaracji Rady Miejskiej w Słupsku dla przyszłych mieszkańców Miasta z terenów określonych w uchwale Nr X/136/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do procedury zmiany granic administracyjnych Miasta Słupska
Dokumenty
Program Priorytetowy "Ciepłe Mieszkanie" - nabór nr 2

14.03.2025

Dokumenty
Konkurs - "Dzień Godności Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną"
Dokumenty
Otwarty konkurs ofert - pod nazwą „Dzień Godności Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną”
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania w 2025 roku zadania publicznego pod nazwą "Dzień Godności Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną"
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Słupsku
Przetargi i zaproszenia do składania ofert
Dokumenty
Wykaz Kancelarii Notarialnych w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 210-25 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 198/ZF/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 20 marca 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska – kadencja 2024-2026.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek