Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

25.08.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 734-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa oprogramowania Factory I/O w ramach Projektu „Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 732-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu „Pozytywnie włączeni – kompleksowy system wdrażania edukacji...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 733-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 „Promyczek” w Słupsku.

22.08.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 731-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Zakup 9 osobowego samochodu do przewozu wychowanków pieczy zastępczej przebywających w rodzinach zastępczych i...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 728-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Konarskiego 4 stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 729-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Grodzkiej 1, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu

21.08.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 725-25 w sprawie przyjęcia Regulaminu Słupskiej Karty Mieszkańca
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 727-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Henryka Pobożnego 11 stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 721-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Na Wzgórzu 1 stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Ogłoszenia
Nabór ofert 19a SPORT- WiP
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 720-25 w sprawie zmian w planie wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIX/235/25 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Kobylnica z przeznaczeniem na sfinansowanie wkładu własnego w inwestycji polegającej na przebudowie ulicy Słupskiej w miejscowości Bolesławice realizowanej w ramach zadania pn. "Przebudowa ciągu dróg gminnych nr...
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
XIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku, zwołana na wniosek Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIX/236/25 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039

20.08.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 130/25 - zapytanie dot. montażu ławki w celu usprawnienia pobytu właścicieli czworonogów na wybiegu dla psów w parku przy ul. Wazów
Interpelacje Radnych
Interpelacja 122/25 - zapytanie dot. utrzymania czystości i porządku chodników w Strefie Płatnego Parkowania i wyznaczonych chodników do parkowania na nich pojazdów samochodowych
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 13.08.2025 r. - dotyczy inwestycji
Interpelacje Radnych
Interpelacja 128/25 - zapytanie dot. dofinansowania Miasta Słupsk z Funduszy Szwajcarskich
Interpelacje Radnych
Interpelacja 127/25 - zapytanie dot. Słupskiej Karty Mieszkańca
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Jana Kilińskiego 18 stanowiącego własność Miasta Słupska

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek