Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

31.03.2025

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIV/170/25 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIV/171/25 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIV/172/25 w sprawie zmiany Uchwały Nr III/11/24 w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu
Dokumenty
Komunikat Prezydenta Miasta Słupska - wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
Dokumenty
Deklaracja dostępności cyfrowej
Dokumenty
Raport z wdrożenia dostępności
Ogłoszenia
Stypendium Prezydenta Miasta Słupska w dziedzinie kultury
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 256-25 w sprawie zmiany zarządzenia nr 280/SMiZK/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 13 kwietnia 2023 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu funkcjonowania monitoringu wizyjnego na terenie miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 265-25 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 78/ZiSS/2025 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 28 stycznia 2025 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora ds. Dostępności oraz powołania Zespołu ds. Dostępności w Mieście Słupsk
Dokumenty
Koordynator do spraw dostępności
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 252-25 w sprawie zmian w planie wydatków Miasta Słupska na 2025 rok.
Przetargi
III przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 10 stanowiącej własność Miasta Słupska.

28.03.2025

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/158/25 w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla szkół i placówek funkcjonujących na terenie miasta Słupska prowadzonych przez osoby fizyczne lub prawne inne, niż miasto Słupsk oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich...
Ogłoszenia
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupska o wyborach uzupełniających do Młodzieżowej Rady Miasta Słupska VI kadencji w okręgach wyborczych numer XII i XIII
Dokumenty
Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2024 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 260-25 w sprawie przedstawienia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Miasta Słupska, sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego podmiotów zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz informacji o stanie mienia Miasta Słupska za rok 2024
Przetargi
Dostawa sprzętu i oprogramowania na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Leśna Oaza" w Słupsku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 49/25 - zapytanie dot. bezpieczeństwa wokół Stawku Łabędziego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 253-25 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi – Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do jednoosobowego reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Miasta Słupska w celu wyłonienia partnerów i aplikowania o...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 255-25 w sprawie zmiany Zarządzenia 270/GKiOŚ/2022 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 30 marca 2022 roku, zmienionego Zarządzeniem Nr 206/GKiOŚ/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 21 marca 2023 roku oraz Zarządzeniem nr 162/GKiOŚ/2024 z dnia 29 lutego 2024 roku...

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek