Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

18.12.2024

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. planowanych przedsięwzięć finansowanych ze środków publicznych
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. lokalizacji działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała X/134/24 w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała X/130/24 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w celu przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Kobylnica związanych z korzystaniem z usług Ośrodka Pomocy Osobom Nietrzeźwym i Bezdomnym w Słupsku
Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
Protokół Nr IX/24 z 27 listopada 2024 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała X/120/24 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w celu przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Główczyce związanych z korzystaniem z usług Ośrodka Pomocy Osobom Nietrzeźwym i Bezdomnym w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała X/125/24 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w celu przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Damnica związanych z korzystaniem z usług Ośrodka Pomocy Osobom Nietrzeźwym i Bezdomnym w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała X/138/24 w sprawie zmiany uchwały Nr II/7/24 z dnia 22 maja 2024 r. w sprawie wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących: Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała X/122/24 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w celu przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Bytów związanych z korzystaniem z usług Ośrodka Pomocy Osobom Nietrzeźwym i Bezdomnym w Słupsku
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie porozumienia z uczelnią
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Medycznej Szkole Policealnej przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za miesiąc wrzesień 2024 r.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej o posiadanym wykształceniu obecnego kierownictwa urzędu.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. położenia nieruchomości w Specjalnej Strefie Rewitalizacji
Dokumenty
Klauzula informacyjna RODO
Dokumenty
Formularz zgłoszenia naruszenia
Dokumenty
Kanały zgłoszeń
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 988-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących „Programu ochrony środowiska Miasta Słupska na lata 2025-2028 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2029-2032”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 993-24 w sprawie powołania Komisji Konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych w otwartym konkursie ofert na wspieranie lub powierzenie wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu opieki paliatywnej w 2025 roku
Dokumenty
Udział społeczny w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Słupsku"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 992-24 w sprawie powołania Komisji Konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych w otwartym konkursie ofert na wspieranie lub powierzenie wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu rozwoju, wsparcia i integracji cudzoziemek i...

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek