Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

17.04.2024

Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Pomorskim Studium Biznesu w Słupsku przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za okres od września do grudnia 2023 r.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Pomorskim Licem Biznesu dla Dorosłych w Słupsku przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za okres od września do grudnia 2023 r.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 71/6 w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr LXX/981/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 marca 2024 roku w sprawie wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany granic Miasta Słupska
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 71/7 w sprawie zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu
Dokumenty
Uchwała Reklamowa
Dokumenty
Komunikat Prezydenta Miasta Słupska o uzyskaniu zaświadczenia o prawie do głosowania w wyborach posłów do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 9 czerwca 2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 282-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego lokalu mieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. Michała Mostnika 10, stanowiącego własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

16.04.2024

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 71/4 w sprawie przystąpienia do zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017 - 2025+
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 71/5 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 233-24 w sprawie ogłoszenia wyników naboru wniosków o udzielenie w 2024 roku dotacji dla właścicieli lub użytkowników wieczystych nieruchomości położonych na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący art. 51par.2KW
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 277-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 281-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego, położonego przy ul. Mikołaja Kopernika 2, stanowiącego własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. planowanych inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej

15.04.2024

Interpelacje Radnych
Interpelacja 368 dot. propozycji usytuowania stacji roweru miejskiego przy ul. Legionów Polskich
Dokumenty
Informacja o warunkach udziału obywateli Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi w wyborach do Parlamentu Europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 9 czerwca 2024 r.
Dokumenty
Informacja o warunkach udziału obywateli polskich w głosowaniu w obwodach głosowania utworzonych za granicą i na polskich statkach morskich w wyborach do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 9 czerwca 2024 r.
Dokumenty
Informacja o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat
Dokumenty
Informacja o warunkach udziału obywateli polskich w głosowaniu w obwodach głosowania utworzonych w kraju w wyborach do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 9 czerwca 2024 r.
Dokumenty
Zawiadomenie stron o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Rozbudowazakładu przetwórstwa ryb wraz z infrastrukturą”

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek