Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
6902Szkolenie żeglarskie dla dzieci i młodzieżyProSport10 000,00 zł26.02.20201.02.2020
31.10.2020
PS.3037.2.12.2020
6901Usługa wykonania monitorowania sygnałów z lokalnego systemu alarmu pożarowego, polegającą na stałym dozorze drogą radiową oraz telefoniczną następujących sygnałów:
- głównego pożarowego II stopnia,
- uszkodzenia lub wyłączenia centrali sygnalizacji pożaru.
TP TELTECH sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy Al.Kościuszki 5/711 242,00 zł26.02.20201.03.2020
28.02.2023
AT.17/2020
6900Zakup części i naprawa pojazdu służbowego Straży Miejskiej -VW GS 50986MTJ Serwis Sp. z.o.o., Słupsk ul. Gdańska 188 900,00 zł25.02.202025.02.2020
16.03.2020
SM-III.2600.6.2020
6899obuwie zimowe damskie- par 1Salon Firmowy CCC-Galeria Słupsk, 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 32-33250,00 zł25.02.202025.02.2020
25.03.2020
SM-II.2600.7.2020
6898Szkoła Badmintona w Słupsku - specjalistyczne szkolenie badmintona wśród dzieci i młodzieży z terenu SłupskaKlub Sportowy Badminton School w Gdyni15 000,00 zł21.02.20207.01.2020
23.12.2020
PS.3037.2.20.2020
6897Zakup 6 szt. fartuchów, 1 szt. kurtki oraz 1 szt. koszulki t-shirt.HURTOWNIA BHP MO Mariola Fudala, Olga Kobus Spółka Cywilna, ul. Wita Stwosza 11, 76-200 Słupsk540,00 zł21.02.202021.02.2020
13.03.2020
AT-RA-II-2600.6.39.2020
6896Zwiększenie wartości wynagrodzenia o kwotę 47.970,00 zł za wykonanie robót dodatkowych tj. do wysokości 2.929.983,00 zł. Roboty budowlane pn. "Technologia Sceny - Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii" w ramach projektu Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta SłupskaESS Audio Sp. z o.o.zwiększenie wartości zadania21.02.2020czas nieokreślonyAneks nr 1 do umowy ZP.66/2019
6895Zakup 3 szt. pojemników na papier toaletowy, 3 szt. dozowników na mydło oraz 3 szt. dozowników na papier Jumbo.DK BHP ul. Słoneczna 16 F 76-200 Słupsk208,00 zł20.02.202020.02.2020
16.03.2020
AT-RA-II-2600.6.38.2020
6894Konserwacja, przegląd i naprawę oraz do utrzymania w stałej sprawności technicznej central telefonicznych, aparatów telefonicznych wraz z instalacją teletechniczną wewnętrzną znajdującą się w budynkach i lokalach Urzędu Miejskiego ( Pl. Zwycięstwa3, Pl. Zwycięstwa 1, ul. Jaracza 5, ul. Niedziałkowskiego)"TELZAL" Łączność i Sygnalizacja ul. Mjr. Henryka Sucharskiego 81, 76-200 Słupsk32 760,00 zł20.02.202020.02.2020
20.04.2021
AT.18/2020
6893Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń, korytarzy i wejść w budynku Urzędu Miasta Słupsk - pl. Zwycięstwa 1JANTAR Sp. o.o. ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk6 027,00 zł19.02.20202.01.2020
31.12.2020
Aneks nr. 1 do umowy AT.7/2020
6892Rowerami po Ziemi SłupskiejStowarzyszenie Turystyki Rowerowej "Szprycha"12 000,00 zł18.02.20201.03.2020
31.12.2020
PS.3037.3.3.2020
6891Zmiana podstawowego zakresu II etapu robót budowlanych, zadanie pn. Pełnobranżowa termomodernizacja budynku Słupskiego Ośrodka Kultury (dawniej MCK) przy al. 3-go Maja 22 w Słupsku połączona z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych i wymianą instalacji wewnętrznych - , zadanie pn. Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków oraz Kompleksowy remont pomieszczeń Emceku i ich dostosowanie do działalności kulturalnejPROINVEST PARTNER SP. Z O.O Gdańskzmiana zakresu robót budowlanych17.02.2020czas nieokreślonyAneks nr 5 do umowy nr ZP.21/2019
6890realizacja zadania publicznego pn. Działalność dla osób bezdomnych - prowadzenie Ogrzewalni.Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Słupskie25 000,00 zł17.02.20201.02.2020
30.04.2020
10/ZISS/2020
6889Zakup 20 sztuk flag Polski o wymiarach 150 x 90 cm.Agencja Reklamowa REKLAMATIC738,00 zł17.02.202017.01.2020
6.02.2020
AT-RA-II-2600.6.18.2020
6888montaż na wieży ratusza budki lęgowej przeznaczonej dla pustułkiPUH Alpy-Union Hanna Szuran-Kogut2 337,00 zł14.02.2020czas nieokreślonyGKiOŚ-RGK-I.6122.1.2020
6887wykonanie montażu i uruchomienie systemu telewizji przemysłowej CCTV służącej do obserwacji pustułek bytujących na wieży RatuszaZakład Instalatorstwa Elektrycznego mgr inż. Krzysztof Niedziela6 150,00 zł14.02.2020czas nieokreślonyGKiOŚ-RGK-I.6122.1.2020
6886dot. świadczenia usług polegających na:
1) przeprowadzeniu wykładu w trakcie spotkania informacyjnego z mieszkańcami Słupska w zakresie omówienia zagadnień dotyczących pola elektromagnetycznego w środowisku, w tym związanych z dostępnością obywateli do informacji na temat źródeł i poziomów pola elektromagnetycznego w dniu 13.02.2020 roku o godzinie 17:00 w Urzędzie Miejskim w Słupsku przy pl. Zwycięstwa 3,
2) udzieleniu informacji na poruszane przez uczestników zagadnienia.
osoba fizyczna1 200,00 zł13.02.202013.02.20205/GKIOŚ/2020
6885Zakup 15 sztuk druków kwitariuszy przychodowych.PAPIRUS S.C. ul. Tuwima 8C 76-200 Słupsk180,00 zł13.02.202013.02.2020
4.03.2020
AT-RA-II-2600.6.36.2020
6884Zakup storczyka doniczkowegoMałgorzata Roman Przedsiębiorstwo Handlowe "NAMOR"62,00 zł13.02.202013.02.2020AT.II-2600.6.37.2020
6883Awaryjny zakup 2 szt. monitorów dotykowych 21,5' do systemu kolejkowego.Kseroserwis Leszek Kanclerski1 967,96 zł11.02.202011.02.2020
27.02.2020
AT.RI.VII.2600.6.2020

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek